Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vanskelig å finne gode gutter, hvor er dem?


Gjest jente22,5

Anbefalte innlegg

Gjest jente22,5

Så fint det hadde vært og truffet en gutt som man kunne tenke seg å være sammen med i fremtiden. Men hvor finner man gutter som er gode og ærlige? Jeg har to litt lengre forhold bak meg, og begge gangene har jeg gått på en smell, selv om jeg ikke er av typen naiv jente.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, kanskje du lett forelsker deg i såkalte "badboys", mens du egentlig ikke passer sammen med dem? Vet ikke jeg, bare en tanke som slo meg, siden du sa du har gått på noen "smell" :p

 

Gode gutter er det hvertfall tusenvis av der ute, dukker nok opp en før eller siden, om du leter litt ;)

Lenke til kommentar

Tja, vi er vel kanskje dem du ikke først legger merke til ^^ Men viss du først blir kjent med oss ser du kanskje de gode sidene :p

 

Mener ikke å være kjepphøy med å si oss, men har fått inntrykk av at jeg er en snill og ærlig type. Er hvertfall godt likt av eks svigermødrene :p

 

Sliter forsåvidt med å finne jenter som ikke blir usikre på seg selv etter et halvt års tid, evt for feig til å være ærlig :hrm:

Lenke til kommentar

Lurer heller på hvor de snille jentene er. Synes det har blitt "inn" å være løs og horete.

Jentene jeg ser ute elsker oppmerksomheten, og flørter til seg øl av alle de kan.

 

Alle damene jeg har vært sammen med har vært utro, så jeg gav opp.

Vært singel i en god del år nå, og orker ikke tanken på å forsøke igjen bare for å bli såret nok en gang.

 

Det er fordi vi guttene har trukket rollen tilbake. Alt for mange "underlegene" gutter som gjør alt for jenter. Gå inn på en chate side og regristrer deg som "blondebabe93" og du vil se at ekstremt med gutter tar kontakt. Men så fort du begynner å snu sirkelen og heller gjøre deg selv om til høyverdi så vil du se at jentene kjøper øl til DEG. Det er heller du som har vært for snill og betash.

 

Men skal være ærlig. Hater løse bimo jenter som skal vise puppene så mye og gå med miniskjørt og være så forbanna frekke.

 

Hvem sin skyld er det egentlig for at de har vært utro? Spør deg selv. Var det hennes eller din?

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Hvem sin skyld er det egentlig for at de har vært utro? Spør deg selv. Var det hennes eller din?

 

Her sitter altså du og insinuerer at det er hans skyld at jentene bedrog ham. Jaha, ja. Hva pokker mener du med dette?! Utroskap er faenskap, og når det skjer med andre, er det ikke noe du kan sitte her og synse om.

Endret av frevild
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...