Gå til innhold

Når kommer HTC Desire igjen på lager


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Hvor lang leveringstid har nettbutikken til Telenor på HTC desire'n? Og noen som vet hvorfor de kaller den HTC (Epic) Desire Nordic?

Jeg bestillte i natt rundt kl ett og fikk sendingsbekreftelse fra Telenor for ca 30 min siden, så jeg kan vel regne med å ha den i Bergen på torsdag. Vet ikke hvorfor de kaller den for Epic.

Lenke til kommentar

Hehe, må være derfor. Har nå bestilt en Desire (EPIC ^^)fra telenor sine sider med Super (59kr/mnd) idag, så venter i spenning. Det som står på nettsidene om at det kan være noe lengre leveringstid, men det er bekrefta at ikke stemmer etter å ha prata med kundeservice.

 

Gleder meg til å bytte ut Sony Ericsson K800i (!!)

*på tide*

Lenke til kommentar

Så vidt jeg har forstått, så blir det dyrere om du ønsker å gå ut av avtalen, mener å huske at bruddgebyret var på 1600. Så det du gjør er å ringe Telenor når du har fått telefonen og får de til å låse den opp slik at du kan bruke sim-kort fra andre operatører. Du fortsetter å betale månedsgebyret fra Telenoravtalen du ikke bruker ut avtaletiden på 12 mnd før du sier opp.

Lenke til kommentar

Men hvorfor vil du kjøpe deg ut av avtalen? Det er billigere å bare la avtalen gå ut bindingstiden, og heller få telenor til å åpne opp for at du kan bruke andre sim-kort. Du trenger altså ikke bruke abonnementet du kjøper med telefonen, du betaler bare månedsgebyr for tolv måneder, 12x59.

Endret av PT
Lenke til kommentar

Noen flere her som venter på telefonen fra Chess som har peil på når man får telefonen?

 

Hei, jeg bestilte telefonen fra Chess for litt over en mnd siden, og har fortsatt ikke peiling på hvortid de får den inn på lager, de sa før de kunne bekrefte noe i begynnelsen i august, men det kunne de ikke. Så er ganske frustrert og irritert.

Lenke til kommentar

Men hvorfor vil du kjøpe deg ut av avtalen? Det er billigere å bare la avtalen gå ut bindingstiden, og heller få telenor til å åpne opp for at du kan bruke andre sim-kort. Du trenger altså ikke bruke abonnementet du kjøper med telefonen, du betaler bare månedsgebyr for tolv måneder, 12x59.

 

Det er 12x120,- Og det gidder jeg ikke å betale på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...