Gå til innhold

3DS blir "seriøs" (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg er ganske enig i det, men det jeg mener er at til de fleste Nintendo-konsoller som jeg kan huske har det kommet overdrevent mange ukjente spill rettet mot barn.

 

Mario og Zelda er eksemplet på spill som kan spilles av personer i alle aldre, det er det jeg vil se mer av.

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Gode nyheter, som jeg tror de vil tjene flust av penger på.

95% av DS spill nå er jo myntet på barn og unge i alderen 3-12 år. Så har man alikevel disse KNALL titlene som gjorde at jeg måtte kjøpe den. Blandt annet mitt indre kall om å spille igjennom samtlige zelda spill som blir lansert.

 

Gleder meg til å børste støv av mange gamle n64 titler!

Lenke til kommentar

1. Med tanke på at mange av de såkalte "seriøse" spillerne vil piratkopiere spillene så er det kanskje mindre penger og hente inn der.

 

2. De "seriøse" spillerne har også høyere krav til spillbarhet, grafikk, osv så det vil også koste mer å utvikle til de. (mens yngre kjøper spill utifra cover-design :p )

 

3. Tror heller ikke simulatorer for bil, fly, fotball, osv gjør seg bra på DS da den ikke har like bra, bilde, lyd som hjemmekonsollene. FPS blir også håpløst.

 

Spill som passer inn på DS er jo kreative konsepts, og evt eventyrspill, og pussle-spill. De trenger ikke super grafikk, og er spesielt tilpasset 2 skjermer med bruk av stylus, en opplevelse som jeg ikke får med hjemmekonsoller. Porter av eldre spill og strippet ned versjon av andre spill ser jeg ingen grunn til å spille på en DS og ikke hjemme på en 50 tommer stor TV.

 

Kan kanskje appelere til pendlere som må reise i buss / tog , 1 time hver dag, men hvor mange av de er spillere som faktisk vil spille en ds.

Lenke til kommentar
Gode nyheter, som jeg tror de vil tjene flust av penger på.

95% av DS spill nå er jo myntet på barn og unge i alderen 3-12 år. Så har man alikevel disse KNALL titlene som gjorde at jeg måtte kjøpe den. Blandt annet mitt indre kall om å spille igjennom samtlige zelda spill som blir lansert.

 

Gleder meg til å børste støv av mange gamle n64 titler!

På hvilken måte er 95% av DS-spill myntet på barn og unge?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...