Jump to content
TMB

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Recommended Posts

Jeg pleier som regel å kjøpe spill jeg har lyst på når det er salg, og ikke kjøpe bare for å kjøpe. Men om jeg spiller det, det er en annen sak. Kan jo hende jeg spiller det en eller annen gang :p Noen som har vært borti Humble Bundles? Man kan betale helt lattelige priser for flere topp spill, og det har endt opp med 50+ spill jeg aldri har åpnet..

Ja, jeg er minst like avhengig av Humble Bundles som av Steam-salg. Farlige greier, heldigvis har det ikke vært noe jeg har vært interessert i de siste månedene. :p

Kjøpte Starbound til 15 dollar på Humble Store. Lenge leve bruken av dollarkursen.

Ikke mange andre spill jeg klør etter i år, så jeg tror mitt Visa-kort trygt kan ta på seg undertøyet igjen.

Annonse

Mastercard er en fin ting :)

HomeAloneScream.gif

En kjøper ikke ting på kreditt.. En bør bare bruke mastercard og lignende DERSOM en har penger en kan betale tilbake klar. Er jo direkte idioti å bruke det dersom en ikke kan betale tilbake, da det også er rente på det.

Edited by The Whistleblower
  • Like 1

Luksusfellen:

- Du, denne kredittkortgjelden her, kan vi gjøre noe med den?

- Ja, du vet, det er sånn Steam, og jeg, jeg har jo litt sånn spillavhengighet, så jeg måtte bare kjøpe alt. Er ikke min skyld altså.

Jeg har penger til de spilla jeg vil hvis det var det du lurte på, betaler med Mastercard uansett.

Uansett har jeg nok spill til de neste 2 åra nå, tenkte å holde meg til 3 titler: BF4, CSGO, Skyrim.

Er det forresten noen som har lyst på første BioShock, eller Half-Life 2 og Episode One? Ta kontakt på PM hvis noen er interessert, så kan jeg sende som gave via Steam. :xmas:

Edited by aleksanderro
  • Like 4

Overraskende lite aktivitet her i tråden, og i Hva var det siste spillet du kjøpte-tråden. Synes det var mye mer aktivitet i fjor vinter.

Har folk (inkludert meg) lært? Har folk kjøpt inn alle de typiske salgsspillene?

🎅

Har folk (inkludert meg) lært? Har folk kjøpt inn alle de typiske salgsspillene?

For min del er det ikke at jeg har lært, men at spillene på tilbud har ikke interessert meg. Sommerlista mi var hinsides all fornuft derimot. :p

Overraskende lite aktivitet her i tråden, og i Hva var det siste spillet du kjøpte-tråden. Synes det var mye mer aktivitet i fjor vinter.

Har ennå ikke kjøpt noe. :p

Har kun kjøpt et par titler på Amazon, ellers har det vært stilt herfra også. De fleste spillene som har vært på salg har ikke interessert meg heller, og de få som har vært interessante hittil har jeg plukket opp ved tidligere anledninger :)

Har lyst på Outlast, håper det kommer på salg. Ellers er det få titler jeg ønsker meg, da jeg allerede eier flere jeg ikke har spilt enda.

Veldig dårlige priser idag. Er jo ikke et av spilene på daily deals som er på 75%.

Hvis jeg kjøper en pakke med flere spill men har ett av de i biblioteket mitt fra før av, hva skjer med det spillet da? Kan jeg gi det bort til venner? Jeg tenker her på Sleeping Dogs-kolleksjonen, der jeg har hovedspillet fra før av. Vurderer det samme med Bioshock også, og har Infinite fra før av.

Hvis jeg kjøper en pakke med flere spill men har ett av de i biblioteket mitt fra før av, hva skjer med det spillet da? Kan jeg gi det bort til venner? Jeg tenker her på Sleeping Dogs-kolleksjonen, der jeg har hovedspillet fra før av. Vurderer det samme med Bioshock også, og har Infinite fra før av.

Da blir det nok 4 spill i biblioteket ditt.

Er ingen spill som frister. :(