Gå til innhold

hvordan unngå at xbox live fornyer seg automatisk?

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
Skrevet

hvordan kan jeg unngå at xbox live fornyer seg automatisk? jeg klarte ikke å finne noen slik innstilling.

hva om kredittkortet er utgått da den skal fornye seg? slutter den, eller får jeg regning?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
Skrevet

har nok ikke ringt til dem på flere år. er det enda like vanskelig? svensker, finner og engelskmenn?

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
Skrevet

koster det mye å ringe fra mobil? tenker om det tar lang tid å få unnagjort alt.

Skrevet (endret)

koster det mye å ringe fra mobil? tenker om det tar lang tid å få unnagjort alt.

hvis du ringer 800 nummeret så koster det kun det du betaler til netcom/telenor.

regner også med at du har prøvd å logge inn på xbox.com og trykket på "min konto" i rullegardinen?

da kommer du til kontooversikt og der står det midt på siden om du vil ha automatisk fornyelse eller ikke.

Endret av 530XD
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
Skrevet (endret)

post-144975-1277117944,9745_thumb.jpg

hvor skal jeg trykke for å endre på det?

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

post-144975-1277117944,9745_thumb.jpg

hvor skal jeg trykke for å endre på det?

Major Nelson forklarer hvordan.

Skrevet (endret)

Slenger inn 2 spørsmål her.

1. Kjøpte Xbox live gold kode via maximus sida for ca 250kr tidligere. Må jeg ringe inn og stoppe abonnementet uansett ? vil de begynne å trekke meg automatisk når det 1 året som koden gidde meg har gått ut ?

2. Vurderer å selge xboxen. Er det noen enkle måter å fjerne alt på xboxen ? tenker på kredittkort opplysninger som er savet, dine karakter kontoer osv... sånn at neste eier får et Clean maskin uten noe info om meg der.

Endret av RockyIII
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
Skrevet (endret)

jesus kristus det funker vist ikke i norge, virker utrolig kundefientlig.

må bare finne nummeret å få ringt.

edit:

Phone Information

Telefon

Kundestøtte via telefon er:

23 16 25 54 (+47 23 16 25 54 telefonsamtaler utenfra Norge)

eller 800 14 174

skal jeg velge 800 14 174?

kan dette ordnes på mail? jeg har to forskjellige XBL kontoer i mitt navn, kan jeg få stoppet liven på begge to samtidig? skal bare bruke ene, og skal ikke bruke kredittkort på den.

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Skrevet (endret)

Bruker man kort (som fra MaximusCards) er det INGEN automatisk fornying! Når tiden "på kortet" går ut nedgraderes du automatisk til Silver-medlemskap og ingen ekstra kostnader påløper.

Endret av thklinge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...