Dagner Skrevet 2. mai Rapporter Del Skrevet 2. mai Dette er krise. Skal vi avslutte sesongen med Kiwior og Holding? Jeg vil ikke se på Siter Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. mai Rapporter Del Skrevet 2. mai Snikpellik skrev (24 minutter siden): Hmm, burde ikke Arteta kanskje tatt av Gabriel? 🤷♂️ 1 Siter Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. mai Rapporter Del Skrevet 2. mai 1 seier og 16 tap på de siste 19 i PL for Lampard. 5 poeng av 57 mulige. Jeg kalte Lampard for Premier Leagues dårligste manager sist han var i Chelsea og uforklarlig ble rævsleika av engelske pundits som mente han var messias, og står fortsatt ved det. 3 1 Siter Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. mai Rapporter Del Skrevet 2. mai (endret) Var ikke mye snakk om Lampards mangler som manager hos Sky Sports. For ikke så mange år siden: Endret 2. mai av Mr. President™ 1 Siter Lenke til kommentar
Danielzu Skrevet 3. mai Rapporter Del Skrevet 3. mai Ikke overaskende fra FA(og helt riktig). Blir nok fort 3-4 kamper. Klopp legger seg flat i pressemeldingen tidlig i går. Ropte "without you without you" til fjerdedommeren. Tierney fortalte at " hadde det vært opp til han hadde kortet vært rødt". Fjerdedommeren som insisterte på at gult var mer enn nok 1 Siter Lenke til kommentar
Danielzu Skrevet 3. mai Rapporter Del Skrevet 3. mai På en positiv side så klarte vi oss helt til Mai før Big Sam kom brumlende inn. Siter Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3. mai Rapporter Del Skrevet 3. mai Så både Tottenham og Leeds har byttet manager 2 ganger denne sesongen. Ganske sykt! Siter Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 3. mai Rapporter Del Skrevet 3. mai Cappo skrev (16 minutter siden): Så både Tottenham og Leeds har byttet manager 2 ganger denne sesongen. Ganske sykt! Chelsea. Siter Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 3. mai Rapporter Del Skrevet 3. mai Should have stuck with Jesse Marsch Siter Lenke til kommentar
RookieNO Skrevet 3. mai Rapporter Del Skrevet 3. mai jjkoggan skrev (45 minutter siden): Should have stuck with Jesse Marsch Du skrev Marcelo Bielsa feil... 2 1 Siter Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mai Rapporter Del Skrevet 3. mai Cappo skrev (2 timer siden): Så både Tottenham og Leeds har byttet manager 2 ganger denne sesongen. Ganske sykt! Tells det egentlig når man bytter ut assistenten som skulle sitte ut sesongen/til ny trener var på plass? Siter Lenke til kommentar
BIlly Bones Skrevet 3. mai Rapporter Del Skrevet 3. mai Hvor lang tid tar det før City leder? 15 min? 20 min? Siter Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. mai Rapporter Del Skrevet 3. mai Skjer med lyden i Liverpool- Fulham? (Jeg tenker ikke på semb) Siter Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. mai Rapporter Del Skrevet 3. mai RookieNO skrev (6 timer siden): Du skrev Marcelo Bielsa feil... This, her har Leeds blødd i manns aldre, så bytter de ut kvalitet med utter shit. Siter Lenke til kommentar
Danielzu Skrevet 6. mai Rapporter Del Skrevet 6. mai Nok en lørdagsformidag uten pl-kamp. Vært mye surrete runder denne sesongen. Siter Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. mai Rapporter Del Skrevet 6. mai (endret) Forhåpentligvis blir Kong Charles minst like gammel som mora si, sånn at det er lenge til neste gang! Denne sesongen har vært bare tull pga. dronningdøden og VM. Har sluttet å spille Fantasy som følge av det, det er jo umulig å følge opp. Må ærlig innrømme at selv om jeg selvsagt digger å se United-kamp, så har kamp hver tredje dag i et halvt år blitt for mye av det gode og stadig vanskeligere å prioritere. Har sett mye mindre på kamper med de andre lagene og i andre ligaer denne sesongen enn før. Endret 6. mai av Snikpellik Siter Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 6. mai Rapporter Del Skrevet 6. mai (endret) Chelsea à poeng Bournemouth på 14. plass, men tipper de bytter plass i løpet av dagen. Endret 6. mai av Fresh Prince Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.