Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165
Skrevet

Jorginho ass. 15% possession alene!

41nsof612ji11.jpg

Skrevet

For all del, men når 2/3 stoppere spiller sin første kamp for laget, kapteinen og klubbens desidert viktigste spiller er ute med skade/noe annet, og en middelmådig Ki spiller sin første kamp er det helt forståelig at Benitez gjør som han gjør. Grusom kamp forøvrig. Blir en stund til jeg gidder å bruke mer tid på å se en Newcastle-kamp etter det her.

Og en litt interessant fakta som egentlig ikke har en dritt å si. Den bare er interessant. Gjennomsnittsprisen på en Chelsea-spiller er £35m, mens den for Newcastle er £4m.

Gjest Slettet+3165
Skrevet

Så hvor mange dager/uker/måneder før Mourinho får fyken? 

Aldri tapt 0-2 på hjemmebane i PL, det kan de forøvrig forsatt si.  :wee:

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Sørloth har endelig nettet for Palace ^^

Skrevet

Så hvor mange dager/uker/måneder før Mourinho får fyken?

Aldri tapt 0-2 på hjemmebane i PL, det kan de forøvrig forsatt si. :wee:

Vel, tror styret gir han litt tid. Dersom de skulle ligge midt på tabellen etter halvspilt serie brenner det nok litt under beina. Ender de topp 6 tror jeg han er nokså safe til neste sesong.

Skrevet

Yaya Toure har vært på medical hos en London klubb sier agenten. Han har senere teaset at det ikke er West Ham eller CP.

Da gjenstår Arsenal, Fulham og Chelsea?

Gjest Slettet+3165
Skrevet

Vanskelig for å tro at det er Chelsea, krangel nok om plassene på midtbanen slik det er. 

Skrevet

Poeng det!

hehe, jeg glemte Spuds. or did I :D

Agenten skrev "It's not West Ham, 100%. Yaya is a champion. The last place is not for him" Så vet ikke om det utelukker Fulham også. Var jo snakk en greie tidligere at han ville signere for hvilken som helst topp 6 klubb med lønn på £1 for å motbevise Pep.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...