Gå til innhold

Prosjekt NES Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du lest gjennom de nye retningslinjene for arbeidslogger?

 

Jeg forventer å se bilder i dag :p

 

Dessverre må bilder vente siden jeg ikke har fått NESen tilsendt enda. Har akkurat snakket med selgeren, og han skulle prøve å få sendt den etter arbeid i morgen. Var ganske ivrig med å få igang arbeidsloggen. Men kan ta noen bilder av delene jeg har nå. Teknisk sett er byggeprosessen i gang, bare i planleggingsfasen

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Skal du ødelege en NES ? :( Ville ikke gjort det, men skal ikke nekte deg.

De selges på finn.no fra 1000-3000 kr. Nå er jeg helt enig med deg i at NES har et rått kabinett, men hele konsolen er et samleobjekt og alt for sjelden til at jeg personlig ville ødelagt den :hm: men men, dette er ditt prosjekt og jeg skal ikke hindre deg i noe som helst. Stå på og vis oss hva du har :)

Lenke til kommentar

Skal du ødelege en NES ? :( Ville ikke gjort det, men skal ikke nekte deg.

De selges på finn.no fra 1000-3000 kr. Nå er jeg helt enig med deg i at NES har et rått kabinett, men hele konsolen er et samleobjekt og alt for sjelden til at jeg personlig ville ødelagt den :hm: men men, dette er ditt prosjekt og jeg skal ikke hindre deg i noe som helst. Stå på og vis oss hva du har :)

 

 

Denne NES'en er da ødelagt så det er ingen stor sorg, Vil heller at den skal leve videre som en pc en at den skal kastet på dynga.

Lenke til kommentar

Denne NES'en er da ødelagt så det er ingen stor sorg, Vil heller at den skal leve videre som en pc en at den skal kastet på dynga.

 

Skjønner :) Meeen ta vare på hardwaren inni da :love:

 

 

Den skal doneres til en kompis som skal prøve å fikse den og bygge en lego versjon av NES, Kan sikkert legge ut et bilde eller to når han kommer i gang med det hvis dere har lyst.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Det er nesten en sorg. Forsatt er den en av dem beste spillkonsoller med Super Mario Brothers 3 i spissen.

 

Vist du får med original kontroller til NES bør du gjøre slik at maskinen kan spille NES via emulator og få original kontrollene å fungere på pc :thumbup:

 

edit: Hadde ikke lest da ovenfor før jeg postet

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Det er nesten en sorg. Forsatt er den en av dem beste spillkonsoller med Super Mario Brothers 3 i spissen.

 

Vist du får med original kontroller til NES bør du gjøre slik at maskinen kan spille NES via emulator og få original kontrollene å fungere på pc :thumbup:

 

edit: Hadde ikke lest da ovenfor før jeg postet

 

 

NES'en som er kjøpt kommer med 2 kontrollere som min venn skal ha, men skal se om jeg får tak i 2 til om mulig. Har hørt at de kontrollerne kan modifiserers til å bruke usb.

Lenke til kommentar

Du får sende han en PM og spørre ;)

 

Det er allerede gjort

 

Det finnes flere løsninger, den enkleste er et adapter men den penest er klart er å bruke en joystick.

 

Eller har du ferdig modeller med USB inngang som denne

 

thinkgeek

 

 

Er ganske handy med loddebolten så skal nok få til å lodde den originale pluggen, hvis det er mulig.

 

 

Edit: Da har Mr.Anki latt meg beholde tråden, så da skal det bli fart i sakene.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...