Gå til innhold

Guide: Powerleveling 1-60


Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å dele litt av min erfaring hva leveling angår, uten å skrive for mye. Noen ganger har man lyst til å bare levle opp en ny helt så fort som mulig og da vil triksene jeg nevner være nyttige.

 

Ganske forenklet så må du booste med en så lav level karakter som mulig uten å ofre effektivitet og du må grinde mobs som er grønn/gul/oransje level for helten som skal boostes (grå, rød og ?? får du lite eller ingen xp fra). Klarer du å fullføre en instance på 12minutter med en lvl60 helt vil det være gunstig. Målet er å bruke så nærmt 12minutter som mulig ettersom dette er mest effektivt (kan bare entre 5 instancer i timen).

 

Samtidig må du ha full party 5/5 slots med hele gjengen inne i instancen mens du booster. Du kan ikke levle fort uten full gruppe, gjennomsnittslevel til gruppen har stor innvirkning på hvor mye xp du får, rundt 50% økning hadde jeg når jeg testet det i RFC. Inviter gjerne flere lowbies for å presse ned snittlevelet på gruppen og slik tape minst mulig xp.

 

Bruk recruit-a-friend og få 300% økning i xp, ikke recruit med samme konto du skal booste med.

Hvis du og en kompis ønsker dere hver sin nye lvl 60 helt kan du på din konto recruite en trial konto og spille disse to in windowed mode mens kompisen din booster begge raf-kontoene. Når de dinger 60 har du en på din konto mens han kan transfere den andre til sin egen konto. Selv anbefaler jeg raf selv om du bare skal ha en ny char.

lite RAF-triks: Skal du grante levels sørg for å ha nesten full xpbar på den som mottar levels. Du kan starte å gi levels på lvl 1,99 og ende opp på 60,99 - da holder det å drepe en mob eller to for å dinge 61.

 

Oppsummert:

1. Boost med passelig høy level, fullfør hver instance run på 12min

2. Pass på at mobsene er grønn/gul/oransje level for de som boostes

3. Ha full party! 1x høy level og 4x lowbies

4. Bruk RAF - 300% forskjell i xp betyr at du ikke bruker 3 dager men 1 dag.

5. Ikke tenk på heirloom items ettersom RAF er mye kjappere.

 

Selv tar det meg ~12timer å levle 5 helter fra 1 til 60 på denne måten, det er gjort på en dag med intensiv grinding. Vanskelig er det ikke, du vil levle like fort om du bruker de samme triksene jeg bruker :)

 

 

Forslag til instancer det kan grindes i:

RFC 8-15 (horde)

SFK 15-25

SM 25-40

ZF 40-50

ST/Stratholme 50-60

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forslag til instancer det kan grindes i:

RFC 8-15 (horde)

SFK 15-25

SM 25-40

ZF 40-50

Stratholme baron 50-55

ramparts 55-60

kjører nesten samme, men strat er for treigt 55-60 sammenlignet med ramparts.

sist jeg var med ta opp raf chars brukte vi 7timer 1-60, så questet han 60-70 og boostet 70-80 igjen på 5timer men det kostet han nærmere 15k gull.

Lenke til kommentar

ringen i zul'drak om farmet riktig er 2-3mill exp pr time.

 

2stk summoner bosser

den som boostes står utenfor party og tagger elitene som spawner

5+ som dreper elitene

 

voila profit 11-20k exp pr elite ettersom lvl på den som boostes.

 

de fleste leier random folk i byene for 200-300g timen som dreper for de, men har du folk i guilden etc som gidder hjelpe slipper du bla opp en formue :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...