Gå til innhold

Battered Hilt


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Dinger 80 om 3% på warrioren min og jeg bare lurer på om hvordan det er med battered hilt? Er det bare en laang questchain hvor man skal snakke med hauevis med folk, eller er det slik at man faktisk må gå mange instancer og slikt, grinde en del osv. for å finishe questet?

 

Orker ikke betale 10-12k G for å komme halvveis i chainen og så få vite at jeg må grinde 1000 ting for å få neste quest igjen elns.

 

Må nesten høre: Er det verd det? Raider ikke så får ikke tak i våpen ellers. Skal gå mye arena og det er en fordel med et 251 våpen til jeg kan kjøpe Wrathful.

 

Takker ;)

Endret av Jooose
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

klarer godt over 1000g har du de gode stedene alene.

drar gjennomsnittslig inn 3-6k profit på ah pr dag, gjerne 10k om litt dyrere ting jeg får fatt i billig, så farme gidder ikke jeg :)

 

har du ok gear kan du evnt leke leiesoldat og booste folk mot 500-700g timen, ikke like zzz som farme :)

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Hvordan pokker er det mulig å dra inn så mye penger a?

 

Har ikke god tid til å spille så prøver å få mesteparten av tiden på PvP. Har ikke muligheten til å grinde heller, så jeg kjøper. Du har vel ikke et lite AH tips du kan dele med en stakkars sjel som kjøper gull vel ? :p

 

On-Topic: Kjøpte Battered Hilten til 8500g, fikk gjort chainen på gode tre timer og det var verd det, absolutt. 3,5k GS med 4,5k dps på 60 stakene i PvP spec. Er på god vei til bra gear nå da ;)

Lenke til kommentar

Vant nettopp Battered Hilt i Halls of Reflection :new_woot:

 

Har ikke satt meg tilstrekkelig inn i hva dette quest'et kan gi de ulike klassene - har alltid hatt inntrykk av at dette var mest for melee klassene. Hva får en hunter eller warlock ut av battered hilt? Et brukbart våpen eller bare et godt Auction House item? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...