Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møte dame ifra ukraina....?


Gjest Niklas

Anbefalte innlegg

Gjest Niklas

Hei...

 

Er en mann som har truffet ei kvinne ifra Ukraina.

Traff ho tillfeldig på nettet, altså ikke noen datingside..

 

Alder og utseende-messig er vi ganske like...

 

Vi har lyst til å møtes....Vi har kommunisert på webcam/msn i to mnd...

 

Ho har lyst til å komme til meg, for å besøke meg ei uke...

Ho sier at flybilletten er billig...Så den får ho betale selv...Hehe--))

 

Men er ganske usikker... Har hørt mange "rare" historier...Lurer på om ho er innterisert i "meg" eller i "Norge"...

 

Noen som har noen tips å komme med??

Hva skal jeg gjøre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, jeg synes det høres litt spennende ut jeg. Hvis hun kommer så vil du jo sannsynligvis finne ut av litt mere, spesielt om det er en kjemi mellom dere da det er rimelig vrient å vite om noen man bare har chattet med.

 

Personlig så tipper jeg at hun er litt interessert i både deg og i Norge, og jeg tror ikke det ene foringer det andre i noe særlig grad.

 

Når det er sagt så ville jeg nok vært litt på vakt ovenfor pengespørsmål da det er litt for vanlig at dumsnille Nordmenn låner ut/gir bort penger til syke bestemødre etc i slike tilfeller.

 

Men kjør på, den som intet våger intet vinner. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hva enn du gjør: IKKE SEND FEM FLATE ØRE NED TIL HO!!!

 

Jeg så et eller annet suppehue på forsiden av AV eller DB for noen måneder siden, som hadde funnet den store kjærligheten på nett. Det var en kvinne fra øst- Europa som han hadde funnet. "Hun" klarte å svindle ham for flere tusen kroner. Ydmykelsen til tross: han gikk til avisen og advarte andre mot å gå i samme fellen.

 

Det sagt; Jeg ville prøvd å bli kjent med damen. Skader ikke, så lenge man tar forhåndsregler (ikke nødvendigvis mot svindel, men også på kjærlighetsplanet)

Lenke til kommentar

Vedder på at hun kommer til å mase om å gifte seg med deg når hun har først kommet seg over kjølen.

 

 

ok..

 

Hva vil skje da??

1. Hun vil kreve masse penger av deg.

2. Hun vil etter hvert bli norsk statsborger, siden hun er gift med en.

3. Når hun blir norsk statsborger, tar hun og skiller seg med deg.

4. Siden hun nå er norsk statsborger, vil hun hente en mann fra Ukraina. Denne mannen vil også bli norsk statsborger etter hvert.

5. ???

6. Du blir svindlet og rundlurt til de grader. Ydmykelsen vil være stor.

 

Dette er jo worst case scenario, er ikke sikkert det vil ende slik. :p

Lenke til kommentar
Gjest Niklas

Hva enn du gjør: IKKE SEND FEM FLATE ØRE NED TIL HO!!!

 

 

 

hehe....er ikke dum heller da...

 

Lurte faktisk å gjøre det motsatt...haha...

Sier at ho må sende meg penger vis ho vil møte meg...Hvor mye kan jeg kreve??? 300-500 dollar??hahaha

Lenke til kommentar
Gjest niklas

Vedder på at hun kommer til å mase om å gifte seg med deg når hun har først kommet seg over kjølen.

 

 

ok..

 

Hva vil skje da??

1. Hun vil kreve masse penger av deg.

2. Hun vil etter hvert bli norsk statsborger, siden hun er gift med en.

3. Når hun blir norsk statsborger, tar hun og skiller seg med deg.

4. Siden hun nå er norsk statsborger, vil hun hente en mann fra Ukraina. Denne mannen vil også bli norsk statsborger etter hvert.

5. ???

6. Du blir svindlet og rundlurt til de grader. Ydmykelsen vil være stor.

 

Dette er jo worst case scenario, er ikke sikkert det vil ende slik. :p

 

 

ok...skal ta mine forhåndsregler...hehe...skjønner at det er mye skepsis til øst-europere...haha

Lenke til kommentar

Hei...

 

Er en mann som har truffet ei kvinne ifra Ukraina.

Traff ho tillfeldig på nettet, altså ikke noen datingside..

 

Alder og utseende-messig er vi ganske like...

 

Vi har lyst til å møtes....Vi har kommunisert på webcam/msn i to mnd...

 

Ho har lyst til å komme til meg, for å besøke meg ei uke...

Ho sier at flybilletten er billig...Så den får ho betale selv...Hehe--))

 

Men er ganske usikker... Har hørt mange "rare" historier...Lurer på om ho er innterisert i "meg" eller i "Norge"...

 

Noen som har noen tips å komme med??

Hva skal jeg gjøre?

 

Så lenge du ikke får en melding fra henne i siste liten om at hun ikke har penger for flybiletten og om du kunne hjulpet til da styrer du unna :)

Lenke til kommentar

Ta det som det kommer. Har erfaring fra nettdating: gift, barn, skillt + 2-3 kjærester og kan skrive under på at selv om dere skriver 40 hyggelige brev kan det ta to minutter i "levende live" å skjønne at dette ikke var noe allikevel.

Men vær deg selv og møt henne med åpent sinn. Ikke gå på noe kompromiss. Kun det beste er godt nok, og det trenger ikke bety at hun skal være modell eller noe slikt. Kjemi er vel et stikkord her.

Faren med "import" er at dere mest sannsynlig flytter sammen på direkten, og da havner dere fortere i hverdagen. Er nok sunnt å være kjærester med hver sine liv en stund tror jeg da.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...