Gå til innhold

VM: Gruppe A (Sør-Afrika, Mexico, Uruguay, Frankrike)


Latias

Gruppe A  

107 stemmer

  1. 1. Hvem går videre?



Anbefalte innlegg

Faen snakker Helstrøm om? lol.

 

Han snakker hovedsaklig om maten da. Hna (og jeg) mener at Frankrike har et laaaaaangt bedre og sofistikert kjøkken enn Mexico, og derfor tipper han det samme som han mener om maten.

 

 

Edit: Blir flau av å høre Fjørtoft når han prøver å snakke med Spansk/Mexicansk dielekt. Han feilet helt.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Frankrike har ingen taktikk eller spesiell spelestil. Anelka vandrer alt for mykje, Frankrike bør spele med to spisser med mindre friere roller. Til tider så er det 8 (!) Mexicanere bak ballen og ingen franskmenn inne og forstyrrer midtstopperne og forsvaret. Ribery har også ein sentral rolle, og det virker som dei bare sentrer til Ribery som ikkje har nokre alternativer fremover siden Anelka vandrer i hytt og pine.

 

På den andre siden av banen så er eg overrasket over Gallas. Dårlig posisjonering og aggresivitet. Gir nesten vekk eit mål til Mexico fordi han rygger, heldigvis for Frankrike så er Llrois ein god keeper og ein av få som har gjort det brukbart i dette VM.

 

Det positive, etter min mening, er Toulalan. God ballvinner og balanserer midtbanen godt.

 

Dette ser ikkje bra ut for Frankrike, trur ikkje dei klarer å kvalifsere seg fra gruppen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...