Gå til innhold

Anbefaling på en bra pc under 10k


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager å si det, men jeg ville aldri brukt nesten 10k på de komponentene.

Her har du et annet forslag:

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=805085&su=7C550EEC-54DB-43FB-AC2F-CC7A9B035FAE

 

Rimelig tåpelig forslag du kom med der du har jo lagd en dyrere pc og fjerna ssd disken til han ;)

 

Kan være enig at en x2 550 er et bedre valg eller hvertfall gå opp en modell eller 2 på x3'n til 440/445

 

Er egentlig bare det og anbefale synst jeg, gå opp litt i klokken på cpu til f.eks en av modellene jeg nevnte over

Lenke til kommentar

Litt frekt da..

- SSD er bra, men det gjør ingen mirakler.

- Phenom Prosessorene skal etter det jeg har hørt være mer egnet til Gaming.

- Kjøpe skjerm som bare har VGA utgang er ikke lurt.

- Det kan være fordel å gå ett hakk opp på PSU, Det er alene anbefalt 500W for HD 5850.

- Fordel å Kjøpe kabinett med rikelig kjøling , en singel vifte mener jeg ikke er nok.

- Han skal ikke overklokke, så da må det blir 1333MHz Ram brikker

- Valgt Tastatur/Mus som er hakket mer egnet til hans bruksområde som er Gaming.

- Valgt Hovedkort av nyere modell, mer funksjoner, bedre ytelse og mer fremtidsrtettet.

- HD 5850 PCS+ er raskere, har mer effektiv kjøling, mer støysvak kjøling og bedre bundle.

Endret av Svenni212000
Lenke til kommentar

Litt frekt da..

- SSD er bra, men det gjør ingen mirakler.

- Phenom Prosessorene skal etter det jeg har hørt være mer egnet til Gaming.

- Kjøpe skjerm som bare har VGA utgang er ikke lurt.

- Det kan være fordel å gå ett hakk opp på PSU, Det er alene anbefalt 500W for HD 5850.

- Fordel å Kjøpe kabinett med rikelig kjøling , en singel vifte mener jeg ikke er nok.

- Han skal ikke overklokke, så da må det blir 1333MHz Ram brikker

- Valgt Tastatur/Mus som er hakket mer egnet til hans bruksområde som er Gaming.

- Valgt Hovedkort av nyere modell, mer funksjoner, bedre ytelse og mer fremtidsrtettet.

- HD 5850 PCS+ er raskere, har mer effektiv kjøling, mer støysvak kjøling og bedre bundle.

 

Er det mulig om du kan fikse på delene litt til samme pris?

Lenke til kommentar

Svenni, Det med skjermen er jeg enig med, skjermen du anbefaler kommer ikke med DVI-kabel. Dette koster 250kr ekstra å kjøpe utenom, da er det like greit å kjøpe en skjerm hvor dette følger med.

 

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=805067&su=62A506BC-47D3-41FD-916B-69254468D763

 

Her er et supert oppsett med stilig skjerm som har fått veldig gode tilbakemeldinger.

 

Kan ikke se for meg at det er mulig å få mere for pengene enn dette, dette er et oppsett jeg selv kunne ha kjøpt.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...