Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

føler meg skikkeligt dolket i ryggen


Gjest karoline

Anbefalte innlegg

Gjest karoline

Ja , du må liksom være der fra begynnelsen men jeg skal prøve å så godt jeg kan fra begynnelsen :) bruker andre navn..

 

Jeg og Linn har vært bestevenner i år nå , Kjetil likte meg driiidgodt , jeg satt bare å småflørta med han for kødd liksom , jeg likte han ikke sånn skikkelig men han var bare søt. han sporte om å være sammen med han jeg sa at jjeg ikke likte han. Etterpå fant jeg ut at Linn hadde bagsnakket meg til Kjetil mens vi holdt på liksom. åsså etter han hadde prøvd seg på meg gikk han på linn , å hun hadde bare kjent han i , hva ? 3 uker maks , og jeg ? hele livet mitt .. Jaaa , følte en stor rarhet når de var sammen fordi jeg liksom var nettopp med han , you know bros before hoes liksom ? du skal aldri gå påp eksen til bestevennen din ? saant ? ja , uanz hun sa hun ikke visste hvem hun skulle "velge" av meg og kjetil , jeg ble jo veldig lei meg siden vi var jo bestebeeestevenner for life , skjønner du ? men han slo opp med henne , 1 eller 2 uker etter de ble sammen varte ikke så lenge ..

 

Senere ble jeg sammen med daniel , visste nesten ikke at han fantes ble sammen etter en helg vi var med hverandre hver dag,, var ganske romantisk liksom .. men ingen likte at jeg var sammen med han siden han er ikke akkuratt den du burde velge , har helt skjeive øyer og drikker når han blir lei eller sur osv. spess storebror min som kjente han sånn halveis ,, jeg likte han jo ganske godt men jeg slo opp for flere ting. han sa han måtte ha slått opp med meg uanz etterpå ...

 

Han flørtet med meg myyye i det siste .. vi var å badet en kvell ,, jeg daniel linn osv.

Linn stakk tidli for hun skulle sove hos ramona,, jeg ble hentet hos ramona .. same dag hadde daniel sagt til meg at han forsatt hadde følelser for meg osv. åsså at eneste grunnen til at han flørtet med andre osv. var fordi han ikke holdt ut liksom .. nå kommer det ,, Linn og ramona sov ute i telt i hagen , daniel hadde komt bort han hadde drukket litt mye før han kom , hadde me 2 øl på deling ( du blir ikke full av det? ) åsså hadde han og linn klint og ramona og daniel klint ,, de sa ingenting til meg ,, de hadde tenkt å ikke si noe ... jeg var med dem timer etter visste ingenting .. suns det er ekkelt når jeg tenker på det. hun var me meg i helga .. hun sa ingenting.. jeg føler meg sååå dumm som ikke visste nooooe av det før igår når en vennine sa det til meg ,, idag på skolen var det raaart ... trenger svar på hva dere suns ? jeg aneeeer ikke hvordan jeg skal takkle dette her . og linn looovet å si det til meg viss noe skjedde å ikke gå til x-en min å snakke med han om det istedet for meg , hun liker ikke å snakke om følelser til meg ,, fant ut idag at hun og x-en min diskuterer følelser sammen ,, Såå gøyy tenker jeg :(

 

Har sittet å grenet ,, offda sminken ser ikke ut :cry::ermm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du ikke prøve å rydde opp litt i teksten? Når jeg leser dette ser jeg for meg ei jente som babler, du prøver intenst å høre etter, men det blir bare bakgrunnsstøy og du tenker på andre ting.

 

Litt mer skruktur, mindre ".." og ",," og litt mer , ved oppramsing. Litt store for bokstaver (spesielt på navn!) Så tror jeg at det hadde blitt mye letter å lese igjennom og forstå..

Lenke til kommentar

Daniel er dritt, kjetil er dritt og Linn er dritt.. Hva?

 

Dette er gode eksempler på fjortis tiden. Bestevennener går på "eksene", og sier ingenting til deg og du blir lei deg. For å så beklage seinere. Horomonene holder nesten på å sprenge blodårene. Man drikker fordi man prøver å være kul, ikke på grunn av at du er lei deg.

 

Det er vanskelig, men det er slik det skal være. Du ser hvordan Linn har oppført seg mot deg, er det virkelig en du har lyst å ha livet ut med?

 

Ja, man kan bli full av 2 øl.

Endret av Pijus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skjønner godt at du føler deg dolket i ryggen. Det er jo helt klart uærligheter inne i bildet når vennene dine ikke forteller deg hva som skjedde i teltet. Hvis de påstår at fylla har skylda, så vil jeg påstå (i motsettning til Pijus) at man blir ikke full på 2 øl på deling.

Men herregud. Dere er åpenbart ung og hormonene raser. Ta en titt på Chris Rock og bevis at han tar feil :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er faktisk ikke så vanskelig å forstå hva trådstarter har skrevet, hvis dere bare gir henne og teksten en sjanse.

 

Del 1:

 

  1. Karoline (trådstarter) og Linn er bestevenninner.
  2. Kjetil liker Karoline, og de småflørter.
  3. Linn baksnakker Karoline med Kjetil, samtidig som Karoline og Kjetil flørter.
  4. Kjetil spør om de skal være sammen, men Karoline sier nei.
  5. Etter at Karoline sier nei til Kjetil, spør Kjetil om Linn vil være fruen hans. Linn sier ja.
  6. De slår opp etter kort tid.

 

Del 2:

 

  1. Karoline blir sammen med Daniel, noe som ikke faller i smak hos vennene (og broren) hennes. Forholdet tar slutt noe senere.
  2. Daniel fortsetter å flørte med Karoline, og en kveld er alle sammen (Karoline, Linn, Daniel) ute og bader.
  3. Linn drar tidlig til Ramona for å overnatte.
  4. Daniel forteller Karoline at han fortsatt har følelser for henne.
  5. Linn og Ramona sover i telt i hagen. Daniel kommer på besøk (beruset) og har med øl til jentene. Etter en øl hver er alle så fulle at de kliner med hverandre. Ingen sier noe til Karoline.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Etter EN øl er alle så fulle at de kliner med hverandre?

Hva skjer etter to øl? Orgie?

 

Fra spøk til revolver, begynner jeg å lure litt om alkoholtoleransen til trådstarter og vennene hennes, og dermed regner jeg med at dette er snakk om fjortistiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter EN øl er alle så fulle at de kliner med hverandre?

Hva skjer etter to øl? Orgie?

Jeg tok meg visse "kunstneriske friheter". De involverte personenes promille er ukjente faktorer, men at de fikk (litt) for mye å drikke kan vi alle være enige i.

 

:thumbup:

 

Nå gjenstår det å se hva trådstarter har å si til svarene hun har fått!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest karoline

heha , jeg trodde ikke jeg hadde postet dett siden innternettet var klikko når jeg skrev dette , ville egentli bare skrive det på et ark å brenne det etterpå liksom .. jaaa , nå seie eksen min at han lige linn jaffal , men alle klare jo se det så det esje noge big deal , men eg vil sje musta linn sjøl om hu e det hu e .. så sånn e den sagen ,, ps : linn tåle lide alkohol han hadde drokke mye ifra før av .. forumveilederen sjønnte greiå jaffal.. men tingen e eg komme meg sje innpå brukeren så eg lurte på om nogen konne sletta det , plis ..

Lenke til kommentar

Nesten et lite meta-game dette å prøve å forstå hva hun skriver. Kaster meg på oversettelsen denne gangen

 

ORIGINAL POST:

heha , jeg trodde ikke jeg hadde postet dett siden innternettet var klikko når jeg skrev dette , ville egentli bare skrive det på et ark å brenne det etterpå liksom .. jaaa , nå seie eksen min at han lige linn jaffal , men alle klare jo se det så det esje noge big deal , men eg vil sje musta linn sjøl om hu e det hu e .. så sånn e den sagen ,, ps : linn tåle lide alkohol han hadde drokke mye ifra før av .. forumveilederen sjønnte greiå jaffal.. men tingen e eg komme meg sje innpå brukeren så eg lurte på om nogen konne sletta det , plis ..

 

Oversatt:

Haha, jeg trodde ikke jeg hadde postet dette, siden internett var ustabilt når jeg skrev det. Egentlig ville jeg bare skrive dette ned på et ark, og brenne det etterpå.

 

Nå sier ex'en min at han liker Linn i hvert fall, men alle kan se at det ikke er noen big deal (det er ikke alvorlig). Likevel så vil jeg ikke miste Linn som venn, selv om hun oppfører seg slik som hun gjør nå, så sånn er det.

 

PS: Linn tåler lite alkohol, og Daniel hadde drukket mye fra før av. Forumveilederen skjønte i hvert fall hva meg mente.

Jeg lurte på om noen kunne slette dette topicet, ettersom jeg postet som gjest, og dermed ikke kan logge meg på for å slette det.

Endret av RandomNumbers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...