Gå til innhold

Junifest 2010 - Carmelita - Farger


Anbefalte innlegg

Bruker: Carmelita

Utfordring:

Jeg skal fokusere på farger og mangel på farger. Det være seg svart/hvitt, vanlig farger, sepia (håper jeg slipper unna) osv.

I tillegg skal jeg prøve å ta en del bilder som handler som relasjoner. En relasjon er et forhold/sammenheng til noen/noe. Så det kan jo i grunn være ganske mye.

Jeg håper på å finne meg noen kameravillige personer, men det blir nok noe selvportrett denne gangen også.

Deltakernivå: Entusiast

Utstyr: Nikon D200, Nikkor 50mm F/1.8, Sigma 30mm F/1.4 og Sigma 50-150mm F.2.8

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er det ikke vanskelig å ha sympati for temaet ...

 

Bladene i forgrunnen har for meg to effekter:

(i) det blir ikke et stereotypisk «hei, her sitter jeg på en stein i vannet»-bilde. Bra!

(ii) føler meg som en heller lummer kikker -- er det jeg som ligger der i busken, og du som vil unngå kontakt? Skummelt!

 

Gleder meg til å følge tråden!

Lenke til kommentar

Jepp, jeg skal følge med her. Du startet sterkt (på flere nivå) og dagens ble så annerledes at det viser at du behersker flere sjangere.

:thumbup:

 

Godt jobbet! En god start på en utfordring jeg gleder meg til å følge med på. Greit med noen fotografiske avbrekk på jobb :)

 

Dette er ting jeg liker å høre. Tusen takk! :)

 

3. juni - Et glimt av lys

post-132318-1275639601,8467_thumb.jpg

Et helt annet motiv i dag også.

 

EDIT: Har lastet inn bildet i en mindre versjon. Gikk visst litt fort i svingene i går.

Endret av carmelita
Lenke til kommentar

4. juni - Just hit a note

post-132318-1275698680,0718_thumb.jpg

 

 

At det går ann å kutte tuppen av skoen. Tuppen av skoen!?!?! Dumme, dumme Ingvild.

 

 

Jeg har tatt bandbilder for første gang i dag. Et bittelite småband som gir seg nå, men som skal selge EP-en sin først. De var overhode ikke vant til å stå foran kamera, men jeg prøvde mitt beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...