Gå til innhold

Jeg leter etter klokken min


cairn

Anbefalte innlegg

Våren/høsten 1993 la jeg en fleecejakke og en klokke (Seiko) igjen i Ankeneshallen (Narvik). Det var en lør/søndag - og det var en turnering den helgen (antakeligvis basket).

 

Når jeg merket den var borte, og gikk for å lete etter var den forsvunnet. Sjansene er store for at noen tok den med ved en feiltakelse.

 

Klokken var en gave - den tilhørte min far som døde noen år tidligere. Det er nå ganske mange år siden - så vi husker ikke alle detaljer.

 

Klokken er gravert, men om det står Rune Remman eller Mats Remman er vi litt usikre på. Det står muligens også en dato der.

 

Hvis noen kjenner noen som var aktive i basketmiljøet i våren/høsten 1993 - og reiste rundt på turneringer i aldersbestemte klasser (typ 10-18 år) så send gjerne ordet videre.

 

Finnerlønn er en selvfølge!

 

Aktuelle personer som kan ha en ide vil enten være sånn cirka 27-35 år, eller 45-65 og ha vært trener/foreldre/ekstrahjelp under basket-tur til Narvik.

 

(Kan internett faktisk hjelpe her?)

 

For mer informasjon og oppdateringer : http://www.facebook.com/group.php?gid=126031894082572

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du er 17 år for sent ute, og ideen er allerede tatt

 

For 17 år siden var ikke dekningen til internet på langt nær dekkende... Om ideen er tatt er irrelevant; jeg har ikke lyst på "ny" klokke, jeg vil ha "den" klokken - av personlige årsaker - som skrevet.

 

Men, hvem vet, alt jeg trenger er at en eller annen leser det som har kjennskap og god husk :)

Endret av cairn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...