Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. november Skrevet 19. november Vi har ikke kjæledyr nå Har du noen kjæledyr??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. november Skrevet 19. november 😏 (Sånn passe her.) Har du prøvd de nye Dr Pepper drikkene? Noen av dem får jeg taki her jeg bor. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. november Skrevet 19. november Vi har aldri smakt noen av disse Har du sovet lenge i kveld??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. november Skrevet 20. november Har du spist sushi nå??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. november Skrevet 20. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 timer siden): Vi har aldri smakt noen av disse Har du sovet lenge i kveld?? Jeg har smakt Originalen, Blackberry og Strawberries & Cream. Tilbake til leken: Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Har du spist sushi nå?? Ser du på film nå? 1 1
N-4K0 Skrevet 20. november Skrevet 20. november sjelden Er du aktiv på forumet akkurat NU når dette innlegget blir skrevet, kl. 21:31? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. november Skrevet 20. november Tenker du på ostebaconpølse nå??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. november Skrevet 21. november 😌 (Dere fikk meg til og tenke på det akkurat nå.) Tar du alltids gryn med deg når du drar på butikken? 1
75192 Skrevet 21. november Skrevet 21. november Har alltid gryn som du sier @TheDarkSycamore - SCM men på oda meny med vica da sluttet nesten handle på vanlig butikk 😎litt handler jeg 🥲 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. november Skrevet 21. november Vi handler alltid på fysiske matbutikker Hender det at du fortsatt betaler kontant på butikken??
75192 Skrevet 21. november Skrevet 21. november 👎👎👎👎👎👎👎👎👎bruker 100% vica kort 😀 har du dere vi oss godis hjemme nå 😍😍
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. november Skrevet 21. november Har du brus hjemme nå??
75192 Skrevet 21. november Skrevet 21. november 😝😝cola sero sukker fri har du dere vi oss lakris piper hjemme nå
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. november Skrevet 21. november 😋😋 Har du Tikka Masala hjemme nå??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. november Skrevet 22. november Har du spist hjemmelaget Pizza i år??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. november Skrevet 22. november Lagde du ostesmørbrød av gryterett rester i går til middag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå