Gå til innhold

Beste film/spill-godteri ?


Sk!ppy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For spill: Potetgull med ost og løk, stor plate melkesjokolade og 1.5 liter Coca Cola...

 

Menneh... Ikke mer enn en gang i måneden ;)

 

Jeg pleier faktisk å ta en sjokoladebit mellom to potetgullflak og spise det. Kommer fra da jeg var ung - "mormor, se, potetgullhamburgersjokolade."

+1 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For spill: Potetgull med ost og løk, stor plate melkesjokolade og 1.5 liter Coca Cola...

 

Menneh... Ikke mer enn en gang i måneden ;)

 

Jeg pleier faktisk å ta en sjokoladebit mellom to potetgullflak og spise det. Kommer fra da jeg var ung - "mormor, se, potetgullhamburgersjokolade."

+1 :)

Flott, trodde jeg var den eneste :D Friends reagerer med "wtf?" uttrykk.

Lenke til kommentar

For spill: Potetgull med ost og løk, stor plate melkesjokolade og 1.5 liter Coca Cola...

 

Menneh... Ikke mer enn en gang i måneden ;)

 

Jeg pleier faktisk å ta en sjokoladebit mellom to potetgullflak og spise det. Kommer fra da jeg var ung - "mormor, se, potetgullhamburgersjokolade."

+1 :)

Flott, trodde jeg var den eneste :D Friends reagerer med "wtf?" uttrykk.

 

Du ville ikke fått noe "wtf?" utrykk av meg, potetgull og sjokolade er som skapt for hverandre! :love:

Lenke til kommentar

For spill: Potetgull med ost og løk, stor plate melkesjokolade og 1.5 liter Coca Cola...

 

Menneh... Ikke mer enn en gang i måneden ;)

 

Jeg pleier faktisk å ta en sjokoladebit mellom to potetgullflak og spise det. Kommer fra da jeg var ung - "mormor, se, potetgullhamburgersjokolade."

+1 :)

Flott, trodde jeg var den eneste :D Friends reagerer med "wtf?" uttrykk.

 

Du ville ikke fått noe "wtf?" utrykk av meg, potetgull og sjokolade er som skapt for hverandre! :love:

+1 igjen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

smash, IKKE PLATA

smågodt, assortert(sure ting+fylte minde er min greie)

haribo vingummi greier i stor pose (stjernemix? husker ikke)

Bergene melk, sjokoladeplate (beste sjokoladen, så kommer vanlig melkesjokolade <3)

Superchips paprika (litt usikker på den, blir kanskje heavy med 1 pose)

 

For drikke:

1) Farris bris mango (friskt, kan spise mere digg istedet!)

2) Cola boks \ 1,5 litern

3) Dr pepper \ cherry coke

 

 

Er vel bare dette jeg spiser egentlig, hvis jeg skal ha noe digg.. ikke spist digg på lenge, men kanskje på tide å kjøpe noe digg å se etpar fete filmer!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...