Gå til innhold

Trailer: Call of Duty: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er egentlig ikkje så veldig imponert, ikkje ei einaste scene frå ingame gameplay og det vi fekk sjå av videoer ser veldig likt som dei to siste CoD spela med helikoptertransport og rappelering.

 

Skal dei selge dette spelet basert på ein filmliknande trailer så må også handlinga være god nok til at du kan samanlikne den med ein film.

CoD:Modern Warefare hadde ei brukbar cinematisk historie, CoD:MW2 hadde omtrent ikkje historie i det heile tatt. Personleg må eg seie at eg alereide har gløymt 90% av handlinga i historia til MW2.

Lenke til kommentar

Eneste jeg ser frem til utifra trailern er multiplayer og få bruke armbrøst :love:

 

Hvis Treyarch for en gang skyld klarer og levere noe som er på nivå med det IW gir ut så skal jeg være fornøyd.

Ikke at de har så høyt nivå, men har ikke hittil blitt fenget av det Treyarch har kommet med.

 

Mer in-depth angående trailern og det er in-game scener ;)

 

http://pc.ign.com/dor/objects/14349496/call-of-duty-treyarch-project/videos/rewindtheater_blackops_051910.html?show=hi

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Det blir moro å bruke armbrøst på zombier.

 

Om spillet fra spillmagaziner:

 

- We'll be fighting the North Vietnamese Army in certain missions.

- You're an off-the-grid, best-of-the-best badass with a more important secret agenda.

- Spas-12 confirmed with Dragon's Breath incendiary rounds

- Vehicles will return, but "not in the way you remember them from WaW".

- There will be "dedicated co-op" with separate levels and Zombie levels.

- A multiplayer beta's being "considered"

- Create-a-Class 2.0 will allow you to customise yourself like never before. This should include kit and appearance items as well as perks.

- Atmosphere will be alike based on Call of Duty 1 and 2 developed by IW.

- MW 2 improved graphics with new Dynamic shadows system. (Når man står i en veldig mørk skygge kan man bare se siluetten din)

"The start of "WMD" sees you climbing into iconic Cold War spy plane, the SR-71 Blackbird. You take off, the screen fades out and you're then providing recon from space to the troops down below."

 

"You're not just relegated to mini-gun man who holds down the trigger and nudges the aiming reticle around the screen. For once, you're flying the helicopter. And firing the missiles. And mini-guns."

 

"As you pick your way through the Huong River, you have to get past the huts and villages built upon the water. This means diving and swimming through the murky river with only your knife for company."

 

"So we're stretching the rules a bit, but you have to see it in action. With a vertigo-inducing viewpoint and each crash back into the cliffside felt with a bone-jarring thud, it'll make you feel queasy." OXM

 

 

Grafikken i trailer sammsvarer altså ikke med det ferdige spillet som vil bruke MW2 oppdatert grafikk for de har vraket WaW grafikken sier de.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Er egentlig ikkje så veldig imponert, ikkje ei einaste scene frå ingame gameplay og det vi fekk sjå av videoer ser veldig likt som dei to siste CoD spela med helikoptertransport og rappelering.

 

Skal dei selge dette spelet basert på ein filmliknande trailer så må også handlinga være god nok til at du kan samanlikne den med ein film.

CoD:Modern Warefare hadde ei brukbar cinematisk historie, CoD:MW2 hadde omtrent ikkje historie i det heile tatt. Personleg må eg seie at eg alereide har gløymt 90% av handlinga i historia til MW2.

 

Ikke ei eneste fra gameplayet? Jeg så iallefall 5 scener... Og vil si meg uenig med både deg og resten som mener det, men historien i MW2 var grusomt bra hvis man bare fulgte med i stedet for å hoppe over alle innlastingene når man var klar for det!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...