Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PCen finner ikke trådløs nettverksadapteren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg hadde en stansjonær pc med trådløst nett på før og da hadde den Windows Vista installert. Igår da jeg slettet alle partisjonene på pcen og installerte Windows 7 Ultimate, fant ikke pcen noen trådløs nettverksadapter. Dvs jeg får ikke koblet pcen til trådløst nett hjemme. Jeg har gått på device manager og sett igjennom og fant et "unrecognised" device. Jeg trykka "update driver" mens jeg hadde nettverkskabel koblet til, men finner ingen drivere. Jeg har googla det og prøvde et program som skulle finne ut hva det "unrecognis'a" devicet het, men det programmet funka ikke. Jeg har også prøvd Uniblue DriverScanner 2010, men finner ingen uoppdaterte drivere, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå... Noen som vet hva jeg kan gjøre? Det funka før på Vista :dontgetit:

Uansett, takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du må laste ned riktig driver til nettverkskortet. Om du ikke finner til w7, prøv en Vista driver.

Unnskyld...men ser du det trådløse nettet, men får altså ikke koblet til?

Endret av Cubicle Dude
Skrevet (endret)

Jeg forklarte nok litt dårlig i førstepost, men prøvde å finne ut hvilken nettverksadapter jeg hadde (sånn at jeg kunne laste ned driveren), men det stod ingenting på adapteren i maskinen. Til slutt fant jeg supportsiden for pcen og fant driveren, men såg da at Windows 7 ikke var kompatibelt med pcen og driverne, så jeg installerer nå Windows XP. Men takk for svar uansett :)

Cubicle Dude: Jeg såg ikke det trådløse nettet, det var adapteren jeg ikke fant.

Endret av Ferd!s
Skrevet

Jeg forklarte nok litt dårlig i førstepost, men prøvde å finne ut hvilken nettverksadapter jeg hadde (sånn at jeg kunne laste ned driveren), men det stod ingenting på adapteren i maskinen. Til slutt fant jeg supportsiden for pcen og fant driveren, men såg da at Windows 7 ikke var kompatibelt med pcen og driverne, så jeg installerer nå Windows XP. Men takk for svar uansett :)

Cubicle Dude: Jeg såg ikke det trådløse nettet, det var adapteren jeg ikke fant.

:thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...