Gå til innhold

Hva er galt med Avenged Sevenfold?


Pubé

Anbefalte innlegg

EDIT: Byttet tråd tittel fra Hvorfor hater diskusjon.no Avenged Sevenfold? til Hva er galt med Avenged Sevenfold?

 

Ble tråkket på, skjelt og blitt beordret til å få meg en bedre musikk smak etter jeg nevnte A7X i metal tråden.

 

Og folk var ikke så glade i dem i Forumkaféen heller :whistle:

 

Så hvorfor? Og ikke bare:

A7X suger rass. Håpløst å høre på.

 

Ja, de har gått mainstream

 

 

Hvorfor? :thumbup:

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner at folk hater at dem har gått mainstream, men personlig så synst jeg de lager konge musikk! (nei, jeg er ikke en wannabe - metal fjortizz)

 

Det at de har blandet inn fengende popish refreng i sangene sine er noe som mange folk ikke tåler. Også det at Shadows gikk fra å skrike i ekte metal stil til å synge er noe som irriterer mange.

 

Et emo-image og corny kallenavn er jo også en faktor for hat.

 

Som sagt digger jeg musikken deres, og gir god gammaldags faen i hva andre syns om det.

Lenke til kommentar

Nå ser jo ikke Immortal akkurat så mye bedre ut. Alt av klær, image etc innen metal er stygt.

Agreed. Minner om en slags Kaptein Sabeltann for voksne.

 

Jeg misliker AS av samme grunn som jeg misliker AC/DC: Vokalen er slitsom å høre på. Blir bare irritert

Endret av Zucchini
Lenke til kommentar

Men er musikken automatisk dårlig fordi de kler seg stygt og ser emo ut?

Hehe, skal prøve å gi litt mer konstruktiv kritikk. Ingen band kan måle seg med Immortal når det gjelder image :D Avenged Sevenfold er i mine øyne gørrkjedelig. Får ingenting ut av det. Blir nesten provosert av å høre på det, fordi det er så utrolig tamt og kjedelig. Det er veldig mye av roligere metal som jeg elsker, men det Avenged Sevenfold driver med har jeg lite til overs for.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at folk hater at dem har gått mainstream, men personlig så synst jeg de lager konge musikk! (nei, jeg er ikke en wannabe - metal fjortizz)

 

Det at de har blandet inn fengende popish refreng i sangene sine er noe som mange folk ikke tåler. Også det at Shadows gikk fra å skrike i ekte metal stil til å synge er noe som irriterer mange.

 

Et emo-image og corny kallenavn er jo også en faktor for hat.

 

Som sagt digger jeg musikken deres, og gir god gammaldags faen i hva andre syns om det.

 

Jeg mener at Waking The Fallen er det beste albumet, og Sounding The Seventh Thrumpet er ikke langt bak (og det er på toppet av handlelista :p)

 

Og Diamonds In The Rough er det desidert dårligste :ermm:

 

For pop'ish, er derfor spent på hvordan det neste albumet blir ^^

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...