Gå til innhold

SpendOn kort og Elkjøp.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Er det mulig og bruke SpendOn kort på nettbutikken Elkjøp.no? Dama på Narvesen sa nei, men SpendOn.no sier noe annet.

 

Noen som har prøvd som kan bekrefte om det funker eller ei?

 

Det skal skikkert funke. Jeg har kjøpt mange ting fra forskjellige nettbutikk i utlandet f.eks dealextreme, play, etc.. med SpendOn. Det er forresten et VISA kort :) Så jeg ser ikke grunnen til at det ikke skal funke.

Lenke til kommentar

Aldri i livet om Elkjøp har spurt deg om fødselsnummeret ditt (11 siffer, personnummer er kun de siste tallene). Du har nok havnet i ett grått vindu hvor du må logge deg inn med fødselsnummeret ditt for å så skrive inn passordet ditt og en generert kode fra kodebrikken din. Altså betalingvinduet til BankID som sikrer en trygg betaling...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Aner ikke jeg, men når jeg prøvde å bestille noe på Elkjøp.no med mutterns VISA så trengte jeg personnummeret hennes. Funket ikke og derfor trenger jeg SpendOn kort. ;)

 

Ble redirecta til PayEx.

 

vel siden du ga din mors person nr til en nett side og det ikke funket, så er det bare spørsmål om tid før ho blir scamet

Lenke til kommentar

har brukt spend on kort for flere tusen i utenlandske butikker på nettet

de går an og bruke alle plasser som tar visa

bruksanvisning følger m kort hvordan du skal gjøre der du må oppgi kortholders navn etc

spend on kort er en kjempeflott ting for de som ikke har kredittkort

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...