Gå til innhold

Problemer med trådløs nettverksadapter til Xboxen


tobb93

Anbefalte innlegg

Hay ppl, trenger litt hjelp her.

 

Det gjelder det trådløse nettverksadapteret som du kan kjøpe til Xboxen (http://www.elkjop.no/is-bin/intershop.static/WFS/store-elkjop-Site/-/no_NO/images/nm/x360wlnadapte_nm.jpg - hvis noen lurte).

 

Saken er den at jeg har brukt nettverksadapteret på den gamle Xboxen min, og der funket det utmerket. Men så kjøpte jeg meg nettopp en ny Xbox, og der funker det ikke... Har prøvd alt, men den finner ingen nettverk. :/

 

En mulighet kan jo være at den CD'a som følger med, allerede da er oppbrukt...

 

Noen som vet?

Endret av tobb93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvsagt har jeg kjørt alt av nettverkstester, men den finner jo ingen nettverk... Altså, det er ikke bare det at jeg ikke finner noen nettverk, men det virker som om nettverkene ikke eksisterer i det hele tatt... :S

 

Det rare med dette, er jo at det funket med engang på den gamle Xbox Pro'en min, men tydeligvis ikke med den nye Eliten...

Lenke til kommentar

ja, egentlig ganske sikker.

dette er en feil som har skjedd før at det ikke gis signal til den "dingsen" på hovedkortet som tar imot trådløsen.

 

Du kan jo eventuellt sjekke adapteret på andre xboxer. (men du har jo egentlig gjort det med den gamle xboxen din)

 

 

Faens så sykt irriterende da.. Har jo ventet lenge på å få denne xboxen, og når den først kommer så er det noe feil med den? Bah.

Lenke til kommentar

Sorry dobbelpost, men jeg tror jeg har funnet ut av problemet. Det er harddisken... Fordi jeg testet nettopp den gamle harddisken i den nye xboxen, og da funket nettverksadapteren utmerket igjen.. Da er spm mitt; er det mulig å ordne dette til den nye harddisken eller noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...