Gå til innhold

Tre nye sjakktrekk fra Nokia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjesp.

 

Lurer på hvorfor Nokia gjør disse tingene i stedet for å forsøke å møte konkurrentene? Disse telefonen tilføyer virkelig ingen ting, slik jeg ser det.

 

 

Nuvel, de passer nå utmerket inn i et allerede etablert marked. Det nå en gang ikke slik at man til en hver tid må flytte standaren for å skape suksess

Lenke til kommentar

Gjesp.

 

Lurer på hvorfor Nokia gjør disse tingene i stedet for å forsøke å møte konkurrentene? Disse telefonen tilføyer virkelig ingen ting, slik jeg ser det.

 

Hvor stor andel av mobilbrukerne i verden benytter seg av toppmodellene til produsentene? Nokia skal tjene penger, og det markedet de treffer med disse telefonene, spesielt C3, er mye større en det for proffmobilene.

Lenke til kommentar

Slik som eg ser det så har nokia problemer med trykkskjermtelefoner, slik som android og iphone har klart det, men de kommer sterkt tilbake, de har klart det før. Så om under et år er de på høyden igjen trur eg. For som noen her poengterer så er de fleste kjøpere ute etter en billig telefon og ringe med, og det har nokia mange av... :dribble:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...