Gå til innhold

Fotokonkurranse v 8. runde 2: Vårtegn


Fotokonkurranse v 8. runde 2: Vårtegn  

73 stemmer

  1. 1. Stem på beste vårtegn bilde

    • Elendig vårtegn
      3
    • Hovenfra
      11
    • Love in the Air
      8
    • Mopedberter og miniskjørt
      20
    • Snytt for våren
      5
    • Solslikkeren
      6
    • Nam
      3
    • Fuelsave
      9
    • På tide med Zyrtec
      8


Anbefalte innlegg

Innsendingen er avsluttet og her er bildene.

Stem på din favoritt.

 

Elendig vårtegn

post-195799-1272830541,9258_thumb.jpg

 

Hovenfra

post-195799-1272830569,7218_thumb.jpg

 

Love in the Air

post-195799-1272830602,7363_thumb.jpg

 

Mopedberter og miniskjørt

post-195799-1272830640,5655_thumb.jpg

 

Snytt for våren

post-195799-1272830670,5546_thumb.jpg

 

Solslikkeren

post-195799-1272830719,897_thumb.jpg

 

Nam

post-195799-1272830747,4776_thumb.jpg

 

Fuelsave

post-195799-1272830792,7321_thumb.jpg

 

På tide med Zyrtec

post-195799-1272830836,708_thumb.jpg

 

_______________________________________________________________________________

I fotokonkurranse v 8. runde 2 er temaet:

 

Vårtegn

Temaet tolkes fritt som vanlig.

 

Bildene må være tatt i tidsrommet fredag 9. april - søndag 2. mai kl. 22:00.

Bildene blir deretter lagt ut med poll for avstemmingen fram til torsdag 6. april kl. 21:00.

 

Nye deltagere bør spesielt lese reglene, og forstå dem.

 

Regler du MÅ lese og forstå før du kan delta:

1. Du kan kun benytte ett bilde i konkurransen. Du må være fotografen bak bildet (selv ha trykket på utløseren.), og det må være tatt i den aktuelle tidsperioden.

2. Du står fritt til å tolke temaet.

3. Stemmefisking er ikke tillatt.

4. Bildets lengste side skal ikke være mer enn 1280 piksler (anbefalt max 1024 piksler vertikalt) og filstørrelsen maksimalt 800kB.

5. Bildene sendes inn som PM sammen med bildets tittel, dato og klokkeslett for når bildet er tatt og helst EXIF.

6. Bilder som har signatur, bilder som er postet tidligere, eller som blir postet i bildekritikken eller andre steder på diskusjon.no mens konkurransen pågår, vil bli diskvalifisert.

7. Brukernavnene til de som kommer på de 3 første plassene vil bli offentliggjort.

8. Deltagerene gir Akam.no rett til å publisere bildet i den hensikt å promotere fotokonkurransen, samt legge det inn i galleriet på Akam.no.

 

Regler du må lese og forstå dersom du vinner (det kan være lurt å se gjennom disse før du sender inn et bidrag, sånn at du vet hva du forplikter deg til):

 

 

9. Vinneren av konkurransen velger tema for neste runde og kunngjør dette innen 24 timer etter at vinneren er kunngjort. Dersom flere skulle stå med like mange stemmer, vil arrangør av inneværende runde avgjøre hvem som skal arrangere neste runde dersom vinnerne ikke blir enige seg imellom. Dersom nytt tema ikke er kunngjort innen 24 timer, skal den som kom på 2. plass komme med nytt tema.

Redigert til:

10. Når arrangøren har opprettet tråd med kunngjøring av tema for ny runde, skal moderator (Simon Aldra) varsles om at den nye tråden skal stickyes, og den gamle unstickyes. Akam-redaksjonen skal varsles via PM (faeri og/eller Aetius) eller mail til [email protected] om vinneren av forrige runde, og med link til den nye tråden, slik at de kan oppdatere Akam.no-forsiden.

11. Innleveringsfrist for bidrag er kl. 22 tredje søndag etter at temaet er kunngjort. Bidragene skal publiseres i konkurransetråden så fort som praktisk mulig og ikke mer enn 24 timer etter innleveringsfristen. Dersom dette ikke er praktisk mulig er det arrangørens ansvar å sørge for at en annen overtar ansvaret for publiseringen.

12. Avstemning pågår til kl. 21 påfølgende torsdag.

 

 

Administrative regler, som du egentlig ikke trenger å bry deg om:

 

 

13. 1. plass premieres med 4 poeng, 2. plass med 2 og 3. plass med 1 poeng i sammendraget.

14. Deler flere en poengplass utdeles ingen poeng til tilsvarende plasser under. Er det to førsteplasser er det ingen andreplass etc.

15. Etter 13 runder utropes en samlet vinner, og en ny "hovedrunde" begynner.

16. Ved poenglikhet i sammendraget er det den med flest seire, deretter andreplasser osv. som vinner sammenlagt.

 

 

Bildene sendes til meg som PM sammen med bildets tittel, dato og klokkeslett for når bildet er tatt og helst EXIF. Alle som leverer vil få en bekreftelse på PM om at bildet er mottatt.

 

Edit 2010-04-13: Endret punkt 10

Endret av bareanton
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ang. pkt nr 10 så er Simon Aldra freelancer for oss, men ikke en del av redaksjonen som sådan.

 

Det er faeri og/eller aetius som skal ha melding om vinnerbilde og ny konk, aller helst også på [email protected]. Fint om beskjeden kommer før klokken tre-fire på ettermiddagen, og ikke i løpet av helgen. På den måten rekker vi å oppdatere forsiden med en gang, hvis vi er heldige.

Lenke til kommentar

Redigert til:

10. Når arrangøren har opprettet tråd med kunngjøring av tema for ny runde, skal moderator (Simon Aldra) varsles om at den nye tråden skal stickyes, og den gamle unstickyes. Akam-redaksjonen skal varsles via PM (faeri og/eller Aetius) eller mail til [email protected] om vinneren av forrige runde, og med link til den nye tråden, slik at de kan oppdatere Akam.no-forsiden.

 

Passet dette bedre?

Lenke til kommentar

Kan ikke du bare sende ut dama i vårluften iført miniskjørt og ta bilde selv.

:whistle:

Hvor "luftig" skal det være? :whistle:

 

 

Trenger det være dame i den?

Nei han sa jo ikke noe om det ser jeg.... kanskje L4r5 i miniskjørt hadde vært et glimrende vårtegn

You'd just love that, wouldn't you?
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ingen kommentarer? Dårlig.

Selv så likte jeg best Hovenfra og På tide med Zyrtec.

Hovenfra var teknisk sett veldig godt, men det gav meg likevel ikke så mye utover det. På tide med Zyrtec var mer spennende. Likte detaljene og skyggespillet.

Lenke til kommentar

Fra spøk til revolver. Jeg sitter nesten inni finnskogan på et gjestgiveri og kommer ikke hjem før seint på fredagen. Det er godt mulig jeg ikke har anledning til å sjekke nettet i morgen klokken 22. Hvis en av dere som er inne å kikker rundt den tiden gidder å skrive en post med resultatene så hadde jeg ikke klaget.

 

:new_woot:

Lenke til kommentar

Endelig stilling per 2102.

1. Elendig vårtegn (2 stemmer [3.39%])

Prosent av avstemningen: 3.39%

2. Hovenfra (8 stemmer [13.56%])

Prosent av avstemningen: 13.56%

3. Love in the Air (5 stemmer [8.47%])

Prosent av avstemningen: 8.47%

4. Mopedberter og miniskjørt (17 stemmer [28.81%])

Prosent av avstemningen: 28.81%

5. Snytt for våren (5 stemmer [8.47%])

Prosent av avstemningen: 8.47%

6. Solslikkeren (6 stemmer [10.17%])

Prosent av avstemningen: 10.17%

7. Nam (2 stemmer [3.39%])

Prosent av avstemningen: 3.39%

8. Fuelsave (7 stemmer [11.86%])

Prosent av avstemningen: 11.86%

9. På tide med Zyrtec (7 stemmer [11.86%])

Prosent av avstemningen: 11.86%

 

 

Var på do så jeg rakk ikke screenshot nøyaktig på klokkeslettet.

Screenshot i spoiler.

 

post-55736-1273172692,2445_thumb.png

 

Lenke til kommentar

Whohoo! Andreplass! :new_woot:

 

Hadde ikke sett noen som helst hestehov i Danmark - men så kom jeg over en ubebygd, forfallen liten tomt innimellom parsellhusene - og der krydde det av hestehov. ..Så jeg fikk hestehov-vårtegnet allikevel.

 

Hadde ingenting å stille opp mot pene ben og miniskjørt, da. ;)

 

Takk for alle som har stemt! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...