Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Bestå R2 Eksamen?


Anbefalte innlegg

Jeg skal ta eksamen i R2 nå til våren (26. mai) og har akkurat kommet i gang med arbeidet... Kan så og si ingenting om temaet og har som dere forstår dårlig tid til å lære nok til å bestå eksamen. Må i tillegg gjøre alt på egenhånd så har litt av en jobb...

 

Hvilke ting burde jeg prioritere når mitt mål er å kun bestå eksamen (dvs minst karakter 2)? Spesielle tips til hvordan jeg burde gå frem? Hvor mye tid vil dere tro er nødvendig å bruke hver dag/uke? Kan som sagt svært lite, har ingen lærer eller noe annen hjelp, så har kun min Zigma R2 bok.

 

Håpløst prosjekt? Anyways, håper på raskt svar og på forhånd takk!

Endret av -Morgoth-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Tør jeg spørre hvordan du har havnet i denne situasjonen?

 

Vel, regn matte hver eneste dag. Jobb deg gjennom delkapittel for delkapittel til du er ferdig med boka. Med mange timer hver dag bør du greie dette på en måned. Så regner du gamle matematikkeksamner til krampa tar deg! :)

Lenke til kommentar

Tør jeg spørre hvordan du har havnet i denne situasjonen?

 

Vel, regn matte hver eneste dag. Jobb deg gjennom delkapittel for delkapittel til du er ferdig med boka. Med mange timer hver dag bør du greie dette på en måned. Så regner du gamle matematikkeksamner til krampa tar deg! :)

 

Total mangel på motivasjon, kombinert med en god porsjon latskap.

Endret av -Morgoth-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Nå vet du hva du skal gjøre, så jeg håper ikke jeg ser deg som aktiv på forumet til etter eksamen er tatt og bestått med glans. ;)

 

Begyn NÅ!

Lenke til kommentar
  • 10 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...