Knutbl Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Jeg ser at PS har et tilbud på en asus A52JK, med disse spesifikasjonene: * 15.6'' HD (oppløsning: 1366*768) * Intel i3-330M * ATI HD5145 1G DDR * 4096 MB DDR3 1066 * 500GB HDD * DVD Super Multi with DL * 802.11bgN * Win7 Home Premium * 6 cell battery * 0.3MP Camera * 2 years warranty * HDMI Jeg har vurdert å kjøpe Asus UL30. Hvordan er denne i forhold? Hva vil dere anbefale meg å satse på? Mitt bruksområde vil stort sett være musikk/film/bildebehandling/skriving/nett. Prisene er omtrent like (rundt 5900). Finner lite når jeg søker på maskinens navn på nettet. Godt eller dårlig tegn?
vidarkri Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 AS52JK har en ganske mye bedre cpu og ett bedre skjermkort. Til 5000kr så virker den egentlig ganske attraktiv. Men jeg vet ikke noe mer om maskinen.
enixitan Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Er det nokon som har klart å finne noko om oppgitt batteritid på denne? Har ikkje funne noko, korkje hjå PS eller Asus (kan ikkje finne modellen på Asus sine nettsider).
Knutbl Skrevet 8. april 2010 Forfatter Skrevet 8. april 2010 Har ikkje funne noko, korkje hjå PS eller Asus (kan ikkje finne modellen på Asus sine nettsider). Jeg finner svært lite info om denne maskinen på nettet. Ingen tester eller anmeldelser og de få butikkene jeg har funnet den i, har lite produktinfo. Litt rart?
vidarkri Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Har ikkje funne noko, korkje hjå PS eller Asus (kan ikkje finne modellen på Asus sine nettsider). Jeg finner svært lite info om denne maskinen på nettet. Ingen tester eller anmeldelser og de få butikkene jeg har funnet den i, har lite produktinfo. Litt rart? Den er helt ny så det er ikke noe rart.
vidarkri Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Ikke på spillytelse nei, skjermkortet er ganske labert i denne Asus modellen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå