Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker (les førstepost!)


Jann - Ove

Anbefalte innlegg

Gjest Harley Quinn

Jeg merker jeg blir mer og mer apatisk for hver dag som går. Tidligere har jeg i det minste gråt eller reagert når jeg ser bilder av han. Nå har jeg bare gått over til å tenke hvorfor. De rundt meg tror alt er bra, jeg smiler, er glad, sosial o.s.v. men inni meg føler jeg meg mer eller mindre bare død. Jeg ser ikke vits i noe som helst noe mer, ikke venner, ikke mat, ikke kattekreket mitt engang. Se bort ifra at jeg ikke har lyst til å spise folk er jeg ganske så overbevist at det er sånn her zombier har det. Bare vandre hvileløst rundt, la livet passere forbi og ikke ha intresse for noe som helst. DPS har lovt meg time innen 1 mai, så håper jeg får det innen da. Skal ned og prate med de på mandagen og høre med de, evt hva som kan gjøres og om de har noen andre ideer. Hadde jeg ikke bodd hjemme for tiden hadde jeg nok ikke tenkt på å spise engang, men mamma maser. Og jeg drikker nå vann, men det er fordi jeg gjerne sykler til kirkegården hver dag og dermed må ha det.

 

Leste gjennom gamle msn logger tidligere og i tilfeller hvor jeg nevner selvmord nevnte han alltid om ikke jeg kunne ta han med meg også, og jeg merker jeg er litt snurt over det. For nå er han borte, og jeg er igjen her, det er jo også videre urettferdig syntes jeg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Lost Soul

Hele dette året har vært nedtur etter nedtur.

 

Nedtur 1. Januar var jeg på ultralyd pga magesmerter og han som utførte ultralyden sa at jeg har leveren til en syk person.

 

Sannsynligvis Stetaose. Ikke grunnet alkohol. Grunn ukjent

 

Nedtur 2 februar ble det slutt i forholdet etter over 6 år. Vi har et barn på 15 måneder. Sykemeldt siden det. Forlenget ut april pga depresjon og magesmerter. Gått ned 12 kg. Bra kanskje?

 

Nedtur 3 Mars fikk jeg en flott restskatt på 8000. og

 

nedtur 4 Tannverk i 4 tenner som må rotfylles. Hadde tannverk hele påsken igjennom og etter påsken måtte jeg til tannlege 3 dager på rad pga av det var umulig å finne ut hvilken tann som var verstingen. Verket i hele under og overkjeven.Betennelse forbi rotspissen på tann nr 3 som er båbegynt behandling. Har ikke råd til dette så en kamerat låner meg penger. Kommer på over 20.000.

 

nedtur 5. Sameie kom med en overraskelsesregning, så der skylder jeg en del penger som må betales.

 

Nedtur 6 . Avslag på å utvide smålån i bank til overraskelsesregninger. Må kanskje ty til Ge kapital dritt.

 

Nedtur 7. Leiligheten blir sannsynligvis tvangssolgt fordi jeg ikke kommer til å få lov å kjøpe ut x samboer.

 

Nedtur 8. Hadde sønnen min denne helga. Knakk sammen foran ham og strigråt. Klarer ikke å være glad når det kjæreste jeg har er på besøk. Ble ei innehelg fordi jeg ikke hadde nok kontroll på nervene til å gå tur med ham. Føler meg råtten i forhold til den lille stakkaren. Satt med en uggen følelse av at samboer hadde noe på gang med noen og at det sannsynligvis dreper alt håp.

 

Nedtur 9. XSamboer har funnet seg en pulevenn i helga. Så der har vel det meste av håpet mitt forsvunnet.

 

Nå sitter jeg her alene og har påbegynt det som etter planen er å drikke meg fra sans og samling. Da får jeg kanskje sove i natt, for første gang på en evighet.

 

Mellom hver nedtur har jeg tenkt at det kan ikke bli verre nå. Tatt feil hver gang så nå er jeg sliten , lei og har i grunnen gitt opp. Jobben kommer jeg til å drite en lang i , sykemelding eller ikke. Så da er det i grunn bare til å gi leveren litt ekstrahjelp litt ofte, og se hva skjebnen finner på.

Lenke til kommentar

Man er ikke utro uten grunn, det er ALLTID en grunn :(

Jeg kommer ikke med noen moral-greie, men du burde finne ut hvorfor så det ikke skjer igjen.

 

Samtidig så ikke vær overrasket over komentarene folk kommer med, utroskap er noe mange ser på som noe av det verste du gjør imot et menneske som man elsker.

Samtidig så er det bra du får høre det også.

Så lenge det blir sagt på en sikkelig måte.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest Angel echoes

Jeg føler meg så oppblåst og ekkel. Så valkete og kvapsete. Men tankene om å se ut som jeg føler meg på innsiden, de er borte. Savner jeg de? Et sted innerst inne, selv om jeg ikke vil innrømme det. Selv om jeg vil ha det bra, og leve et bra liv. Jeg har blitt vandt til å ha destruktive tanker og vaner. Det var under min kontroll. Mitt lille prosjekt. Å bli like tom og død som jeg har følt meg. Forsvinne. Det gjorde meg syk, men jeg følte meg så uendelig mye bedre.

 

Jeg trenger et trygt sted å rømme til. Et sted jeg kan isolere meg for både andre og meg selv. Jeg vet hvor.

Lenke til kommentar

Nå er jeg helt på grensen. Har aldri følt meg så jævlig noensinne. Alle de gamle selvmordstankene og panikkanfallene er tilbake. Det verste er at jeg vet jeg fortjener det. Håper jeg kommer meg gjennom dette.

 

Ja, du gjorde noe jævlig...MEN alle mennesker gjør feil.

Du var tøff nok til og si det selv, noe som sier meg mye.

Stå på, det lysner til slutt :)

Lenke til kommentar

Lysninger er det få av. Det som gjør det ekstra vanskelig er at det selvfølgelig ikke er noen å snakke til lenger. Hater faen meg selv mer enn noe annet. Føles som om det er dags.

 

Føles som om det er dags til og forsvinne fra planeten regner jeg med du mener.

Hadde jeg vært face 2 face og du hadde sagt det så hadde jeg klappet deg i bakhuet.Livet er verdt mye mer enn det og dette er ikke livets undergang.

Du har bevist for deg selv at du tar konsekvensene for det du gjør og det du står i nå er desverre en av de....men vil påstå det er bedre enn et forhold basert på løgn.

Det er flere fisker i havet og når et forhold går til helvette så lærer man mye. Og det tar man med til neste forhold.

Ikke gi opp deg selv for en feil, da skulle jeg kuttet meg i småbiter for lenge siden.

Feil er der for og læres av. Du må prøve og se at slik som det er nå blir det ikke resten av livet ditt. Vet ikke hvor gammel du er, men siden du er her så regner jeg med at du har noen år igjen :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...