Gå til innhold

Aprilfest 2010 - arthoz - 100mm Svart/hvitt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk så meget for kommentaren Trondster, dyr er generelt fine vesener (ser man vekk fra hestebeistene). s/h var noe jeg heller ikke hadde gjort noe særlig av før, og er veldig glad for at jeg gjorde det, da det kan bli mye fine resultat ut av ellers triste bilder i farger :p

 

Ellers må jeg nesten unnskylde at det ble så få bilder, men når man har sover om dagen 2uker i måneden og er syk en uke blir det slik. Har forresten først nå såvidt begynt å bli grønt ute, det snødde jo i går liksom, hurra for Mai. En liten unnskyldning for at jeg ikke har kommentert mye på andre siden fester også, veldig mye bra men syns det blir for tåpelig å bare skrive "wow!" eller "+1" til alle bildene jeg synes er bra. Akam/diskusjon sine månedstråder og månedsfestene er supre steder for å få inspirasjon og jeg hadde troligens latt kameraet ligge for seg selv hele tiden hadde det ikke vært for forumet :D

 

Håper på at det blir junifest i år også, da jeg har fint "tema" for det + sommer gjør meg så evig fotoglad :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...