Gå til innhold

Aprilfest 2010 - arthoz - 100mm Svart/hvitt


Anbefalte innlegg

Utfordring: Alt i Svart/hvitt med Canon 100mm. Ekstrautfordring; Null Makrobilder

Må vel være med på festen. Siden det bare er grått og trist der ute og jeg ikke føler meg altfor kreativ blir det bare noe så simpelt som alt i svart/hvitt med 100mm'n som jeg omtrent ikke har brukt sålangt i år.

Deltakernivå: Pingle

Utstyr: Canon 1000D, Canon 100mm f/2.8 USM Macro, andre småsaker jeg måtte trenge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. April: Våren er her ....Eller?

Håper virkelig det ikke er slik resten av april også, litt vårtegn hadde vært fint =)

Var ute å traska i 2timer i sørpa med snøen fallende før jeg fant denne, utrolig at jeg aldri har sett den før :p

 

1/400s, f/7.1, ISO400

IMG2_3860.jpg

Endret av arthoz
Lenke til kommentar

5. April: Glede

Med sola kommer gleden tilbake, ~alt er flott når sola skinner på sitt beste og jeg har hatt en god tur ute i dag. Jeg fant også ut at det å få med sola ble fryktelig vanskelig med 100mm rundt om kring her, noe jeg absolutt ville ha med i dag.

Første gang jeg bruker f/32, ble skutt omtrent i blinde siden jeg ikke turte se opp mot sola som skinte.

 

1/400s, f/32, ISO100

IMG2_3983.jpg

 

Alternativ:

 

 

Syns egentlig dette bilde er bedre, men ingen frisk sol med på det =)

IMG2_4036.jpg_595.jpg

 

 

Endret av arthoz
Lenke til kommentar

8. April:

Snille snille regnet holdt seg unna meg de 2timene jeg var ute å gikk på tur i dag, begynte akkurat når jeg var 100m fra huset, sweet. Men selvsagt grå og trist dag ellers men fikk da grei fangst. bildet er fra ei dør jeg også tok bilde av i april 2009, men denne gangen da svarthvitt.

 

1/320s, f/2.8, ISO200

IMG2_4067.jpg_595.jpg

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...