Gå til innhold

Skal ha ny bærbar som skal kun brukes med GPRS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GPRS ? mener du GPS ?

 

I såfall må du finne ut hvilket program han kommer til å bruke, det vil være avgjørende for kravene... Men de fleste krever ikke all verdens... :)

Spurte om han visste hva programmet krevde....

Men det visste han ikke....

Ehh.....Hakke så mye peiling på detta...Mente sikkert GPS :oops:

Men kom med forslag du :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
til den prisen ville jeg nesten ha kjøpt en billig bærbar, og kjøpt GPS utenom, så kan du gjøre noe annet med PC'en utenom :lol:

Han har GPS...

Men er det noen som kan komme med en billig/okey bærbar som han kan bruke.....

Tviler på at han trenger noe særlig bra...

Eneste kravet han har kommet er at det skal kunne avspille:

mp3 og kanskje DVD....

Og den skal ha mulighet for å tilkoble GPS :)

Noe forslag?

Lenke til kommentar

funker med billigste maskin som man får kjøpt på elkjøp eller siba eller what ever, det eneste du må passe på er at det er serieport på den, siden gps skal kobles på serieporten, er en masse bærbare som ikke har serieport, og adaptere for usb -> serie fungerer ikke noe bra med gps

Lenke til kommentar
funker med billigste maskin som man får kjøpt på elkjøp eller siba eller what ever, det eneste du må passe på er at det er serieport på den, siden gps skal kobles på serieporten, er en masse bærbare som ikke har serieport, og adaptere for usb -> serie fungerer ikke noe bra med gps

Hmm....... Kan du komme med forslag?

er dumt å kjøpe en dyr bærbar som stinker totalt når jeg kan betale litt mer får noe mye bedre.... :)

Lenke til kommentar
Kjøp den billigste Dell bærbare du finner f.eks. De funker helt greit...

 

Skal du spille DVD bør du ha ca 1 Ghz CPU og minst 128 MB RAM, anbefaler alltid 512 MB jeg, men det er kanskje bare meg... ;)

Og selvsagt er ATi skjermkort en bonus, men ikke så supernødvendig om du ikke har de helt store kravene... :)

Skal si dette til ham....

Men hvor hvor mye kommer det på sånn ca...

Med DVD: ?kr

Og Uten DVD: ?kr

Takker for alle innlegg :)

Lenke til kommentar

Skal si dette til ham....

Men hvor hvor mye kommer det på sånn ca...

Med DVD: ?kr

Og Uten DVD: ?kr

Takker for alle innlegg :)

 

jammen for svarte da, se på www.dell.com selv da...

Er ikke så vanskelig... ;)

 

 

Gå heller rett inn på www.dell.no. Men ellers helt enig, litt må man vel kunne undersøke selv. Hvor mye koster det? Det må man jo kikke på litt forskjellige oppsett for å vurdere. Øvrige forumbrukere får vel kanskje ta betalt for å være helpdesk...

Lenke til kommentar

Bestile selv den Thosiba 103 der til fattern, skal bruke den til GPS han oxo, hadde en gammel Compaq tidligere, men den ble sliten og tok kvelden. Så jeg bestile denne fra den lokale elkjoep sjappa.

Men det noen sa at overgang fra USB til seriell ikke funker saa bra fikk meg til og tenke 2 ganger ettersom jeg ikke vet om den maskina har seriell, jeg fant ikke noen sider med orntlige specs over den maskina og toshiba har den ikke på hjemmesiden sin heller, faar stikke nedom sjappa i dag og høre om dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...