Gå til innhold

MSN 6 Beta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MSN Messenger 6 er full av bugs uansett. Jeg opplevde opptil 30MB+ minneforbruk...uten noen spesielle oppgaver...dvs. den var minimert til systray, og ingen meldingsvinduer oppe....go figure, men det er fremdeles en beta, som er tydelig.., :)

 

Synes den fungerer bra eg.... er strålande fornøgd faktisk. Videokonferansebiten ville ikkje fungere før og det fungerer i allefall no her...:) Stabil og god virkar den å vere også, så eg kjenner meg ikkje heilt igjen i din beskrivelse! Men sånn er jo verden..... :shrug:

Lenke til kommentar

Samme her, fungerer fint med Norton personal firewall hjemme, men på jobben ville den ikke logge inn før jeg skrudde den av, så var det bare å skru den på igjen.

Hender seg at jeg får opp en melding om at den ikke vil logge seg på pga brukernavn eller passord, enda jeg bruker autologin med det rette passordet, men da er det bare å skrive inn passordet så går det inn... merkelige greier...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...