Gå til innhold

Canon MV 650i, kampanje på nettsidene?


Anbefalte innlegg

Jeg tilhører en av de som har gjort det gedigne feilgrep å kjøpe et Canon MV650 i, kanskje mest på grunn av at de ble testvinnere hos TV2.

Jeg har allerede skrevet en "anmeldelse" her på nettsidene. Mest for å advare andre, men kanskje også for å få ut litt irritasjon over et dårlig kjøp...

 

Jeg har med interesse sett at det er et voldsomt sprik i meningene om kameraet, og jeg mistenker enkelte for å drive en regulær kampanje til fordel for nettopp dette videokameraet her på nettsidene.

Hvordan noen kan velge å bagatellisere lydproblemene på MV 650i er meg en gåte. Det har vært et problem på forgjengerne, og Canon klarer ikke å bli kvitt lydproblemet, som etter min mening er betydelig.

Slik som skryten av kameraet er formulert, høres det ut som om noen forsøker å redde skinnet over et elendig videokamera som knapt er verdt halvparten av utsalgsprisen.

 

Det er ille, for mange flere enn undertegnede har sannsynligvis kjøpt katta i sekken.

 

Canon MV 650i er og blir et svært dårlig kamera, prisen tatt i betraktning.

Jeg har gjort en dyrekjøpt erfaring og ønsker herved å advare andre mot å gå i samme fella.

Se heller mot Sony eller Panasonic.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan vel skrive under på det du sier der. Gjelder ikke bare kameraet du nevner, men jeg kjøpte MVX150i. Det første jeg gjorde var å filme en snutt og teste opptaket på TV'en etterpå. Mer er det ikke å si, det går rett i retur. Det første alle bør gjøre når de har gått til innkjøp av nytt kamera, er å teste det. Man har nemlig 14 dg angrefrist iflg. Forbrukerloven. Modellen som jeg kjøpte, spilte altså av en hylende/vinende motorlyd. Så nå har jeg bestilt meg et Sony TRV80. Men tester selvsagt også dette for ulyder. Tror Canon skal gå inn i seg selv og forbedre kameraene sine, ja.

Lenke til kommentar

Hei

Beklager men advarselen din så jeg ikke før idag...

Kjøpte kameraet via WEB og ble forferdelig skuffet da det var en gedigen motorlyd på kameraet !

 

Ser at det er mange andre også som plages av dette

 

Det Canon kunne gjort for å rette opp noe av dette hadde vært å sponse en ekstra mikrofon.

 

Hadde vi samlet alle de som er blitt "lurt" samt de som er for beskjedne til å si ifra tror jeg det hadde blitt en hel Anti-Canon folkebevegelse !

 

Jeg har hatt et panasonic NV-DA1 kamera i mange år og der er lyden formidabel, det er bare å zoome inn på småfuglene og lytt til naturen !

Helt udiskuterbart god lyd. Jeg har nå pakket det nyinnkjøpte Canon MVX150iE og går på postkontoret imorgen for å returnere det.

Flott med denne angrefristloven !

Håper flere gjør det samme, hva med å sponse en helside i en avis med hva vi synes og hvor mange som er blitt lurt ?

Jeg gir umiddelbart noen hundrelapper bare for å ha gleden av å hjelpe andre til ikke å gjøre den samme feilen som jeg !

 

mvh

 

 

CJS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...