Gå til innhold

Nytt socket A hk.


Tronn_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Annbefaler både NF7-S v2.0 og reinstallasjon.

 

Kan bare nikke anerkjennede. :yes: *nikker anerkjennende*

 

Uansett er et nForce2-basert hovedkort å anbefale. Akkurat hvilket kommer nesten an på hvilke krav du stiller eller hvilket merke du sverger til. Abit er svært oc-vennlig. Det samme kan vel sies om Epox. Asus er liksom det trygge, gode og litt Mercedes, mens MSI pakker masse rart i bundelen. The choice is yours... Har selv Abit og er kanonfornøyd.

Lenke til kommentar
Skal du overklokke: Gå for Abit NF7-S V2.0

 

Skal du ikke: Går for Asus A7N8X Deluxe/GD

Hvorfor hå heller for Asus? Dual LAN, men hva mer?

 

Les HW.no's test av begge kortene. Et fikk 5'er og et fikk 6'er...

 

Utenom det så har Asus-kortet fått generelt bedre kritikker, men når det gjelder overklokking så er Abit absolutt bedre.

 

Er du i tvil så ta et raskt søk og finn nettsteder som har testet begge.

 

Utenom det så har jeg sett A7N8X Deluxe ligge på topp på rankinglister over hovedkort til AMD, men husker ikke adressene.

Lenke til kommentar
teit, da mister jeg alle programmene mine. Lurer på om jeg har kjøpt xp, studentlisens ellerno. Aldri måttet aktivere det :|

Ingen vei utenom? :|

 

Å ikke reinstallere ved bytte av hovedkort er å be om bråk. Kan garantere deg at det blir en suppe av det som til slutt kommer til å skape MASSE kødd for deg. Hør på erfarne fjellfolk: Formatter og reinstaller!

 

:yes:

Lenke til kommentar

Se posten min over.

 

Elsk det eller hat det. Formattering er et must for å få en stabil maskin etterpå.

 

Man investerer ikke i nytt hovedkort for så å bli plaget med masse bull takket være drivere og registeroppføringer fra et gammelt hovedkort, gjør man vel? Minner nærmest om bortkasta penger...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...