Gå til innhold

Hva provoserer deg?? (56k/ISDN/ Online ADSL Warning!!)


|okk^ay

Anbefalte innlegg

Alkoholdholdige drikkevarer ER for dyrt. SKal man ha seg en pils så koster den fort 20kr for en liten flaske. Og det er ikke på et utested engang. Er værre der. Jeg mener det kan være lurt og kutte avgiftene for og få slutt på at ungdomandre drikker hjemmebrent. (Tenker i mitt tilfelle nå altså)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alkoholdholdige drikkevarer ER for dyrt. SKal man ha seg en pils så koster den fort 20kr for en liten flaske. Og det er ikke på et utested engang. Er værre der.  Jeg mener det kan være lurt og kutte avgiftene for og få slutt på at ungdomandre drikker hjemmebrent.  (Tenker i mitt tilfelle nå altså)

 

Tenk hvor mange alkoholikere vi hadde fått da, se bare på Danmark...

Lenke til kommentar
han er ikke favoritt personen min nei, før likte jeg å se landskamper, helt til han ødela det :evil:

 

Var ikke han som ødela det, det var Drillo. Nils bare fortsatte..

 

 

VSH & LD. Bitches som burde brenne i h******. Hater at folk tror mere på hva religionen "sier" enn sunn fornuft. Religion er noen dårlige historier.

 

 

 

(Stokk) dumme folk provoserer meg også. Jeg skal aldri bli sammen med en dum dame.

Kunne ikke vært mere enig. Sosohal; du er slettest ikke dum du.

Lenke til kommentar
han er ikke favoritt personen min nei' date=' før likte jeg å se landskamper, helt til han ødela det :evil:[/quote']

 

Var ikke han som ødela det, det var Drillo. Nils bare fortsatte..

 

Drillo lagte et lag som vant kamper etter de spillere han hadde, semb har kun dultet etter trodde han kunne bygge videre på en spillestil han ikke mestrer

Lenke til kommentar

-Fordommer og uvitenhet

 

-FrP og de som stemmer FrP

 

-Det norske skolesystemet

 

-Økt sexfokusering i samfunnet

 

-Likestilling, Da tenker jeg på de folka som mener at damer og menn er 100% "like". Jeg mener man bør respektere begge kjønnene like mye, men innse det fakta at faktisk at de flester kvinner velger å støvsuge trappa istedet for å fikse bilen.

 

-"Uekte" kristne, De som "automatisk" blir kristne, uten selv å egentlig ha tatt en skikkelig avgjørelse og har en god begrunnelse for valget.

 

-Statskirken, folk bør få velge religion fritt og ikke bli tvunget til å betale for en religion de ikke tror på.

Lenke til kommentar

- Folk som tror penger er ALT  :evil:

 

Det er tross alt bare 95%. :wink:

 

- Smågodt priser i Norge vs Sverige

 

- Bedrevitere

 

- At MS skal kontrollere alt. (Monopol)

 

- Det at man får karakter i gym, og at den teller like mye som f.eks (ny)norsk karakteren.

 

- Fellesdusjer

 

- Folk som tror at de er steinharde

 

- Speiderledere

 

- Kjønnskvotering (eller hva det nå heter) Tanken er god, men det blir feil når en som er flinkere til jobben ikke får jobben, fordi han ikke er kvinne.

 

- Mat som ikke lager seg selv. (Nå er jeg sulten!)

Lenke til kommentar
han er ikke favoritt personen min nei, før likte jeg å se landskamper, helt til han ødela det :evil:

 

Var ikke han som ødela det, det var Drillo. Nils bare fortsatte..

 

 

VSH & LD. Bitches som burde brenne i h******. Hater at folk tror mere på hva religionen "sier" enn sunn fornuft. Religion er noen dårlige historier.

 

 

(Stokk) dumme folk provoserer meg også. Jeg skal aldri bli sammen med en dum dame.

Kunne ikke vært mere enig. Sosohal; du er slettest ikke dum du.

Min teori ang. religion: Det var en gang en bokhandler i jerusalem (var d ikke d d var da?) som ikke solgte så mange bøker. Derfor diktet han opp en rekke guder og markedsførte disse med plakater bortover veiene. Folk ble selvfølgelig glade de, da "alle skulle komme til et bedre sted" etter at de var født, så lenge de kjøpte den hellige boka som hørte til deres religion. Bokhandleren tjente masse penger, og i dag har alle glemt han. Men gudene hans lever videre, og noen idioter velger å tro de er sanne. <--- Sånn var det alt begynte. :p

Lenke til kommentar

Det som provoserer meg noe hælvetes mye nå, er de fuckings politikerne som bevilger 600 mill til bygging av nye fotballbaner, men når NORB spør om 3-4 mill til bygging av en sentral hall på Majorstuen eller andre steder så får de 1 mill.. Hva faen er det for noe? 600 til fotballerne og 1 til skaterne? :evil::evil: Og de spurte til og med bare om 4 mill.

 

Faen ta dem!

 

Edit: Noe som også irriterer meg som ett helvete er dette

:evil::grumpy::evil:

Lenke til kommentar

DDE... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Hahaha!!! Noe mer patetisk finnes vel ikke!!!! De er ikke provoserende, da (synes jeg) så lenge de fortsetter å lage dårlig, patetisk musikk isteden for stygg, ond og utspekulert homomusikk. (Tør ikke nevne eksempel) :p

Lenke til kommentar
DDE... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Hahaha!!! Noe mer patetisk finnes vel ikke!!!! De er ikke provoserende, da (synes jeg) så lenge de fortsetter å lage dårlig, patetisk musikk isteden for stygg, ond og utspekulert homomusikk. (Tør ikke nevne eksempel) :p

 

Det nettopp det de e.

Lenke til kommentar
Hva som provoserer meg? Vel de fordømte politikerne som ikke har peiling på ka de driver med. Setter lover og forbud mot alt. Og spesielt de møkka menneskene som prøver å forby hunde raser som amstaff og bullterrier. Hva med å forby drittsekker/kriminelle i å ha slike elle hunder i det hele tatt? kjøss ta de uvitende nissene i stortinget. :evil::evil::evil::evil::grumpy::grumpy::grumpy::grumpy:

 

:yes: kunne ikke sagt det bedre selv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...