Gå til innhold

Hva provoserer deg?? (56k/ISDN/ Online ADSL Warning!!)


|okk^ay

Anbefalte innlegg

Topic sier vel det meste

 

#1: logo_color_web.jpg

 

TELENOR!! Skulle skutt alle sammen!!!!

 

#2: ggates.jpg

 

Gareth Gates. Unødvendig å si noe mer.

 

#3:inv-french.jpg

 

Franskmenn. De skulle hatt en egen planet å bo på.

 

#4: ms-logo.jpg

 

Tekst unødvendig. :evil:

 

Dette ble en ekstremt negativ tråd, men det får dere tåle. Noen som vet om et "Skyt Gareth"-spill? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telenor er et fint firma. F.eks har de bygt ut adsl hos meg mens disse "gudene" ngt ikke gidder, da er ngt verre enn telenor. dessuten har telenor digg kundeservice. etter ti minutters irc-chat med kundesupporter så fikk jeg nytt modem i posten.

 

 

Han homoen var stygg. Bror din?

 

Frankrike ja. Stakkars dem som nesten ble tatt over at naziene.

 

hva har du imot microsoft windows egentlig? det mest brukte Os'et. har du aldri brukt windows du kanskje? jeg kunne aldri tenkt meg å kjøre noe annet enn 2k. linux støtter for lite og tar alt for lang tid å confe.

 

 

hah, det ble motprovosering det :D

 

 

Så, hva provoserer meg mest?

det er fjortisser som mobber renovasjonsarbeidere og små drittunger som ikke kan oppføre seg mot voksne folk (les: pensjonister), men bare står og ler av dem osv.

 

blir også provosert av mobbere, det j*vla pakket der, tenk på de som ikke er tøffe nok til å ta igjen da. Hvis noen blir mobbet, ring meg så skal jeg gruse dem.

Lenke til kommentar

Hva som provoserer meg? Vel de fordømte politikerne som ikke har peiling på ka de driver med. Setter lover og forbud mot alt. Og spesielt de møkka menneskene som prøver å forby hunde raser som amstaff og bullterrier. Hva med å forby drittsekker/kriminelle i å ha slike elle hunder i det hele tatt? Faen ta de uvitende nissene i stortinget. :evil::evil::evil::evil::grumpy::grumpy::grumpy::grumpy:

Lenke til kommentar
ggates.jpg

 

Ææææsj.. måtte du ha ett bilde med åpen skjorte? :cry:

 

Denne posten provoserer meg foresten.. :evil:

 

Han på bildet er sikkert homo nok til å barbere pungen. Hvis dagens kvinnfolk faller for sånt, Så skal jeg være singel resten av livet!!

Jeg er nerd, og jeg er stolt av det!! :woot:

Lenke til kommentar
Han på bildet er sikkert homo nok til å barbere pungen. Hvis dagens kvinnfolk faller for sånt, Så skal jeg være singel resten av livet!!

 

hår i maten = nam, nam?

 

Og spesielt de møkka menneskene som prøver å forby hunde raser som amstaff og bullterrier. Hva med å forby drittsekker/kriminelle i å ha slike elle hunder i det hele tatt?

 

hva med å bare forby drittsekker/kriminelle, punktum? :) mye enklere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...