Gå til innhold

Batteri til 4 år gammel ibm thinkpad?


Yan

Anbefalte innlegg

Hei,

har strevd litt med å få tak i nytt batteri til min 3-4 år gamle thinkpad. Har fått noe ujevne resultat når jeg søker på ibm.no, og lurer på om noen kjenner til bedre(les rimligere) steder å kjøpe batteri fra. Må det være orginal batteri - eller finnes det fullgode av andre merker. Er skikkelig grønn på bærbar - bruker den lite, men nå vil kona ha den så nå må det gjøres noe... :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,  

har strevd litt med å få tak i nytt batteri til min 3-4 år gamle thinkpad. Har fått noe ujevne resultat når jeg søker på ibm.no, og lurer på om noen kjenner til bedre(les rimligere) steder å kjøpe batteri fra. Må det være orginal batteri - eller finnes det fullgode av andre merker. Er skikkelig grønn på bærbar - bruker den lite, men nå vil kona ha den så nå må det gjøres noe... :lol:

 

Hva slags thinkpad er det? (modellbetegnelse og hvor rask cpu)

Lenke til kommentar
Det var det, har den ikke med meg her, men tror det er som følger;

thinkpad 1400 i series, model 2621  

eller noe i den duren.

 

Det finnes veldig mange av i series 1400 model 2621 (den heter noe etter dette også (eks 1421)) - men mest sannsynlig skal du ha dette batteriet:

 

02K6632 BATTERY IBM I-SERIES 2621

 

Forhandlerprisen på dette er i overkant av 1600,- så hvis du legger til 10% og mva så har du nok en ca pris?

 

-Dette går som spare-part, så derfor er det litt dyrt, - vet ikke om det finnes 3de. parts, men du kan jo evt plukke opp det du har, få tak i tilsvarende celler på clas ohlsson eller lignende og sett inn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...