Gå til innhold

Hjelp til jobbsøknad


Anbefalte innlegg

Skal søke på stilling hos lefdal, men vil ha god søknad:)

 

Dette har jeg kommet på så langt:

 

Jeg Navn Navnesen. søker herved på stillingen som Deltidsarbeider hos dere på Lefdal Gulskogen, Jeg er en snill, hyggelig serviceinnstilt gutt som har gått i lære og har fagbrev i salgsfaget.

 

grunnen til at jeg søker på denne stillingen er fordi da brenner for å selge og jobbe med mennesker. Spesielt salg av elektronikk. Har jobbet 2.5 år i ELEKTROBUTIKK der jeg har fått mye erfaring innen Kundebehandling og salg av produkter.

 

Da jeg har erfaring og utdannelse innen salgs yrket tror jeg at jeg er aktuell for denne stillingen som deltisansatt hos dere.

 

Om jeg skulle bli tilbudt stillingen så kan jeg tiltre med umiddelbar virkning

 

 

 

 

Hva burde jeg skrive anderledes? noe mer?

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må nok starte med korrekturlesing, det er nok av skrivefeil og feil bruk av store og små bokstaver.

 

Skrivefeil skal ikke forekomme i jobbsøknader, gir raskt et uheldig inntrykk, uavhengig av selve innholdet.

 

Fødselsdata er heller ikke noe jeg ville tatt med i selve søknadsteksten, selv om det til sammenligning har mindre betydning.

Lenke til kommentar

Hva med resten? Er resten OK?

 

 

Jeg Navn Navnesen. søker herved på stillingen som deltidsarbeider hos dere på Lefdal Gulskogen. Jeg er en snill, hyggelig og serviceinnstilt gutt som har fagbrev i salgsfaget.

 

Grunnen til at jeg søker på denne stillingen er fordi jeg brenner for å selge og jobbe med mennesker. Spesielt salg av elektronikk. Har jobbet 2.5 år i ELEKTROBUTIKK der jeg har fått mye erfaring innen Kundebehandling og salg av produkter.

 

Som person er jeg utadvendt og har lett for å komme kontakt med menesker. Jeg går for å være en fleksibel og samarbeidsvillig person.

 

Da jeg har erfaring og utdannelse innen salgs yrket tror jeg at jeg er aktuell for denne stillingen som deltidsansatt hos dere.

 

Om jeg skulle bli tilbudt stillingen så kan jeg tiltre med umiddelbar virkning

 

 

 

 

har nå redigert og lagt på litt mer og fikset skrivefeiler

Lenke til kommentar

Jeg, Navn Navnesen, søker herved på stillingen som deltidsarbeider hos dere på Lefdal Gulskogen. Jeg er en snill, hyggelig og serviceinnstilt gutt som har fagbrev i salgsfaget.

 

Grunnen til at jeg søker på denne stillingen er at jeg brenner for å selge, spesielt salg av elektronikk, i tillegg til at jeg liker å jobbe med mennesker. Har jobbet i elektrobutikk i to og et halvt år, der jeg har fått mye erfaring innen kundebehandling og salg av elektroprodukter.

 

Som person er jeg utadvendt og har lett for å komme i kontakt med mennesker. Jeg går for å være en fleksibel og samarbeidsvillig person.

 

Da jeg har erfaring og utdannelse innen salgsyrket, tror jeg at jeg er aktuell for denne stillingen som deltidsansatt hos dere.

 

Om jeg skulle bli tilbudt stillingen, vil jeg kunne tiltre med umiddelbar virkning.

 

Med vennlig hilsen

Navn Navnesen

Endret av ACD
Lenke til kommentar

Legge til dette på slutten?

 

Med vennlig hilsen

Navn Navnesen

epost

mobilnr

?

 

 

Jeg besto fagbrevprøven med: Bestått meget godt. trengs det å taes med? tor selv det er litt mye?

edit: Sorry dobbelpost

 

Har du ikke papirer på at du "bestod meget godt", som du legger ved? Epost og mobilnummer kan du føye til under adr.

Lenke til kommentar

En annen kompis av meg har formulert anderledes, hva syns du?

 

SØKNAD PÅ STILLING SOM DELTIDSARBEIDER

 

Jeg Navn Navnesenl søker med stor interesse på deres utlyste

stilling som deltidsmedarbeider.

Ved deres avdeling på Gulskogen ( Drammen ).

 

Jeg er en snill, hyggelig og serviceminded gutt som har fagrev innefor

salgsfaget.

Grunnen til at jeg med veldig stor interesse søker på denne stillingen er

at jeg brenner for salg, spesielt salg av elektronikk,

i tillegg til at jeg liker å jobbe med mennesker og i ett hektisk miljø

der salg og service står høyest på listen.

 

Jeg vet at deres avdeling på Gullskogen har ett bra påtrykk av mennesker

daglig.

Og det er da viktig og være til stede å kunne vise til gode produkter samt

god service for å få utført ett godt salg.

 

Har selv jobbet i elektrobutikk ved "senter" i ca 2,5 år og dette har

gitt meg høy erfaring og kompetanse

på en rekke områder innen kundebehandling og salg av elektroprodukter.

 

Folk sier jeg er en utadvent person som har lett for å komme i kontakt med mennesker.

Jeg går for å være fleksibel og samarbeidsvillig.

 

Da med min erfaring samt utdannelse innen salgsyrket, så tror jeg denne jobben passer perfekt for meg.

 

 

Jeg kan også tiltre med umiddelbar virkning, samt ser frem til ett

intervju med dere.

 

Med vennlig hilsen

Nvn Navnesen

Endret av NinjaChriis
Lenke til kommentar

Nå er vi tilbake til en drøss med skrivefeil, og det er dårlig språkbruk. Dette ble nesten verre enn det første du skrev.

 

Jeg ville aldri i verden vurdert å ta inn denne personen til intervju, så send for all del ikke dette inn til Lefdal.

Endret av ACD
Lenke til kommentar

Ble usikker på hvilken søknad jeg skal bruke nå:p

 

Vet ikke hvilen utslag dette vil ha på søkinga, men jeg vil kun bruke den første sjefen jeg hadde i jobben før sjefbytte som refferanse da den siste sjefen og jeg ikke hadde så bra forhold og endel uenigheter, vil ikke utdype det mer her. Jeg vet rett og slett ikke hva han kan finne på å si

Lenke til kommentar

Ble usikker på hvilken søknad jeg skal bruke nå:p

 

Vet ikke hvilen utslag dette vil ha på søkinga, men jeg vil kun bruke den første sjefen jeg hadde i jobben før sjefbytte som refferanse da den siste sjefen og jeg ikke hadde så bra forhold og endel uenigheter, vil ikke utdype det mer her. Jeg vet rett og slett ikke hva han kan finne på å si

 

Det er ikke noe å være usikker på, hvis det står mellom det jeg rettet til, og det som kompisen din har skrevet.

 

Jeg valgte å ikke slakte det fullstendig, men det var så ille at jeg hadde problemer med å ta det alvorlig.

Lenke til kommentar

da bruker jeg din;:) takk for hjelpa:) skal bare få scannet inn fagbrevet før jeg sender søknad

 

Jeg har bare rettet noe på det du skrev, så jeg sier ikke at mitt forslag er en spesielt god søknad.

 

Men sammenlignet med det som kompisen din har skrevet, burde du absolutt velge det du selv skrev, som jeg rettet på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...