Gå til innhold

Sommerjobb i kommunen, lønn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Tenker og søke på denne jobben i trondheim kommune, da det sikkert er den beste jobben jeg kan få. Men har bare ett spørsmål. Hva tror dere lønnen ligger på? Vil ikke tjene mye under 100kr.

 

Da jeg jobbet for en kommune sist (er vel 3-4år siden mellom 2 jobber) så tjente jeg 125,- timen.

Da jobbet jeg innenfor "helsevesenet" med funksjonshemmede personer, erfaringen var meget god.

Men vil tippe lønna ligger på 100-130,- timen i en slik jobb.

Lenke til kommentar

Blir lønnen mindre for en 16 åring?

 

Det vil nok være lavere enn en myndig person.

Da jeg begynte å jobbe som 18åring så lå jeg på 80,- timen, nå ligger jeg (7år etter) på ca 200,- +- i timen (fastlønn).

Anbefaler at du søker på jobben og så snakker om lønna med arbeidsgiver.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Da har jeg fått brev om intervju. Når får jeg vite lønn egentlig? Kan jo ikke spørre om lønn på intervjuet heller? Kommer sikkert til og ta jobben uansett om lønnen ikke er veldig høy.

 

Under intervjuet så kan du høre med de hva du kan forespeile deg på lønn, dette er helt vanlig.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått brev om intervju. Når får jeg vite lønn egentlig? Kan jo ikke spørre om lønn på intervjuet heller? Kommer sikkert til og ta jobben uansett om lønnen ikke er veldig høy.

 

Ikke noe vondt ment, men du bør være glad hvis du får jobb. Fokuser heller på det fremfor lønn.

Endret av Ingaren
Lenke til kommentar

Da har jeg fått brev om intervju. Når får jeg vite lønn egentlig? Kan jo ikke spørre om lønn på intervjuet heller? Kommer sikkert til og ta jobben uansett om lønnen ikke er veldig høy.

 

Ikke noe vondt ment, men du bør være glad hvis du får jobb. Fokuser heller på det fremfor lønn.

 

Om lønnen er dårlig, tar jeg meg heller fri resten av sommeren. Er ikke så viktig med litt ekstra cash :D

 

Men det er sikkert en god erfaring og ha senere i livet, og da vet jeg vas jeg kan vente meg senere i arbeidslivet.

Lenke til kommentar

Min lønn (jobbet på gamlehjem) var 119,67 når jeg startet (var 18år) og gikk etter et halv år opp til 126,67. Bra betalt jobb for meg, ettersom jeg fikk alle tillegg (kveld/helg/helligdag) mener at det var 35,- for kveld og 40,- for helg. Og det er ihvertfall 233% lønn på helligdager så påsken er en drøm å jobbe for kommunen i(om du får muligheten).

 

Nå vet jeg ikke hvilken type jobb du søker, men 119 og 126 stemte ihvertfall for badevakt, vaktmester og hjelpepleier i min kommune.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...