Gå til innhold

Skal sykle fra Sverige til Norge, 38 mil ! På gammel militærsykkel.


KattaErDau

Anbefalte innlegg

Jessda, nå har jeg bestemt meg. Etter mange års grubling på om dette er lurt, så har jeg bestemt meg. Til sommeren skal jeg ta en langtur! Jeg bor i Sverige og skal sykle til hjemplassen min i Nordland, Norge. Totalt 38,6 mil. Skal bruke en gammel svensk militærsykkel fra 40-tallet, uten gir. Merket er Husqvarna M/42. Tar meg telt, sovepose, mat som ikke veier så mye, gryte, steikpanne, fiskestang og ei flaske whiskey + diverse annet utstyr som jeg kan trenge. ;)

Huff, jeg gruer meg allerede til jeg skal opp de bratte bakkene over fjellet....Men jeg skal ta turen med ro, har det ikke travelt! :)

Tar gjerne i mot noen tips om annet utstyr jeg trenger :) Har aldri vært på langtur før.

Jer er ikke i altfor god form, men jeg tror ikke at jeg er i værre form enn at jeg greier det! ;)

 

 

Her er forøvrig et bilde av sykkelen jeg skal bruke.

Huff, jeg er ikke riktig klok!

post-209186-1269512989,2774_thumb.jpg

Endret av KattaErDau
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...