Gå til innhold

Har NSB Sove kupe strømkontakt?


Anbefalte innlegg

Hei folkens! Skal ta tog fra Kr.sand til Bodø. Har tatt den samme ruta mange ganger i komfort og økonomi avdelingen, men har aldri prøvd å teste ut sove kupe. Så nå som madamen skal bli med på togturen lurer jeg på om noen av dere vet om det finnes strømkontakter i sovekupeen slik det gjør i komfort avdelingen :) Takk for svar på forhånd :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var just ikke enkelt å finne ut av gitt men jeg går sterkt ut ifra det.

Prøvde å se om det var noe på denne 360-graders omvisningen av en sovekupe men der var det lite å hente.

 

Prøv å se om du kommer fram på NSB sin telefon: 815 00 888.

 

Hehe, prøvde det samme, men kom heller ikke særlig langt med det :/ Sitter på toget nå da så skal si ifra så fort jeg finner ut av det ;)

Lenke til kommentar

Hei igjen folkens, har hat en koselig togtur hjem til påsken. Fant ut at det finnes en kontakt i NSB sove mellom Trondheim og Bodø. Denne befinner seg da oppe i høyre hjørnet ved kleshengeren nærmest vinduet (referer til bildet). Kontakten putter ut 230 Volt, altså noe de fleste pc ladere skal takle helt fint (min kan brukes på alt mellom 110 - 240 Volt, 1.5 Amp på 50 - 60 Hz.).

 

NB!: les på laderen først om den støtter togets strømmspecs før dere kobler inn ellers risikerer man å svi noe :p (selv om jeg er rimelig sikker på at det skal gå helt fint :thumbup: )

Endret av Bakura
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...