Gå til innhold

Syden for uteliv, shopping, sol og bad - Hvor?


Anbefalte innlegg

HEI:D

 

jeg lurer på om det er noen som vet hvor det er best å reise til når du leter etter desse tingene: uteliv, shopping muligheter , sol og bad.!

 

jeg har vært på gran canaria, og spania.

 

det må ikke være dyrt å reise der til eller og bo.

 

takk på forhånd!

 

Moderator: Emnetittel endret.

Endret av Simon Aldra
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HEI:D

 

jeg lurer på om det er noen som vet hvor det er best å reise til når du leter etter desse tingene: uteliv, shopping muligheter , sol og bad.!

 

jeg har vært på gran canaria, og spania.

 

det må ikke være dyrt å reise der til eller og bo.

 

takk på forhånd!

 

sharm el sheik, egypt :) skal dit på lørdag og vi drar dit på de premissene du nevnte her. er vel kanskje ikke det største party stedet, men uteliv, shopping og definitivt sol er det masse av. også har du et av verdens best steder å dykke :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei! En stund siden du postet dette, men prøver meg likevel med et svar.

 

Tips kommer an på når dere vil reise, hvor gamle dere er, hvor lenge dere vil være borte og hvor mye penger dere vil bruke.

 

Det er mange greske øyer som kunne passe, i tillegg til Mallorca, Ibiza og Barcelona i sommermånedene, mens det på vinteren blir for kaldt... Mange steder med bra uteliv, sol og bad, men bra shopping varierer veldig.

Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg ville dratt til byen Cadiz i sør Spania. Du kan få billige flybilletter til Malaga og deretter kan du leie en billig leiebil. Byen Cadiz ligger ca. 2 timer fra Malaga med bil og kan tilby nettopp det du ønsker.Byen har en fantastisk strand rett ved sentrum som heter Playa Victoria hvor du kan nyte varme soldager, om kvelden kan du kose deg med tapas og gå ut hvis du ønsker det. Om dagen kan du gå på shopping i byens trange gater og ikke bare oppleve et stort utvalg med butikker, men også gamle bygninger, gater og en fantastisk kultur.

Cadiz er "hoved byen" i provinsen Cadiz og er enda ikke preget av masse turismen:) du kan derfor få et virkelig inntrykk av Spania.

Området rundt Cadiz kan også tilby kultur, historie, strender, fester osv... Hvis du liker å feste, spise og kose deg så må du ikke gå glipp av feriaene. Hver by i Andalusia har sin feria hvor det blir slått opp store telt. Hvert telt tilbyr flamenco musikk, mat, drikke og masse morro. Teltene åpner klokken 13:00-14:00 og stenger ikke før klokken 08:00-09:00 dagen etter. Spanjolene kler seg i flamencokjoler og danser flamenco og sevillana. Hvis du ønsker mer informasjon så kan jeg hjelpe deg med å finne den ferian som passer deg best. Mange av byene som feirer ferian ligger ved kysten slik at du kan dra på stranden om du ønsker det.

 

Mvh,

Nina

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...