Gå til innhold

Re-installasjon av Windows 7


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg kjøpte meg en ganske bra ny PC for et år siden. På den tiden hadde jeg så mye trøbbel med OSet mitt at jeg bare bestemte meg for å installere WIndows 7 BETA, enda jeg visste at det ikke kunne vare evig. Nå er jeg avhengig av Win 7 og greier ikke bruke et annet OS, men det er ett problem.

Det er ikke lenger mulig å bruke Win7 BETA 100%, det slår seg av ca annenhver time og jeg får en beskjed om at subscriben min er utgått hver gang jeg skrur den på igjen (dere kjenner sikkert til den gode gamle "minn meg på senere" knappen). Bortsett fra at jeg sparer strøm er det ikke mange fordeler med at PCn skrur seg av uten forvarsel.

 

Det jeg trenger hjelp til er å sende PCn min tilbake til scratch så jeg kan installere fullversjon av Windows 7 som jeg kan få på cd av en kompis. Jeg har ikke bruk for noe av det på hardisken fordi det har jeg tatt kopi av. Dette området er jeg helt blank på og trenger derfor hjelp!

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi diskuterer vel ikke piratkopier her...en W7 plate av en kompis er det samme som om at du piratkopierer.

Kjøp deg en lisens, bruk platen du får med til å formatere og vips har du en pc uten virus etc.

Skal du låne en plate fra en kompis, må du jo bruke en form for crack for å få aktivert den, og det er både ulovlig og risikabelt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...