Gå til innhold

Ny bærbar pc 5000-6000 Kk!


Anbefalte innlegg

Hei!

Prøver meg igjen jeg. Er ute etter en surfepc, jobbe litt med excell og word. Og spille litt "lett spill" (Les FM 2010) Trenger ikke en pc med bra skjermkort, men den må være kjapp, ha grei harddisk, trenger ikke ha kjempe bra batteri da den blir stående meste parten av tiden i ro. Vil helst ha en med HDMI utgang så jeg kan koble till PC for å se filmer/serier. Fant en på Elkjop.no, men er ikke så fan av elkjøp. Og har kommet over denne på komplett.no

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=576282&view=detailed#ProductTabs

 

Men kanskje dere har noen bedre alternativ. Pris klasse rundt 5-6000.

 

Håper på gode alternativ :D

 

Mvh

Thumose

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var kanskje en smule små skjermer på disse? eller hva sier du?

 

Nei vet jo ikke hva jeg skal se etter, derfor jeg spør her :whistle:

 

Jo der er jeg helt enig, det blir litt for lite og drive og jobbe og spille på sånne der. Jeg har akkurat anbefalt en annen pc til en annen kar her på forumet, jeg har selv akkurat kjøpt meg ny og jeg er så førnøyd med den.

 

Valget mitt sto faktisk om 2 modeller fra asus, denne 15" Asus 15.6" HD LED T6670 GFG320M-1GB 4GB og denne 17" ASUS X72JR 17.3" WXGA HD+ LED

 

Valget mitt falt da på den 17" siden jeg ville ha stor skjerm og spille på og i tilleg er det jo led. det er jo en helt ny verden det i forhold til hva jeg var vant til, rett og slett konge med led :new_woot:

 

Du får ha lykke til med valget ditt da,

 

Hilsen spyder :)

Lenke til kommentar

Takk Spyder.. men ja... denne siden så jo veldig suspekt ut.....

Og i allefall etter å ha sjekket brønnøysunds registret og www.ravninfo.com så kan jeg vel ikke påstå at dette virker så kjempe seriøst. Ikke bra å lese sån info om bedrifter. Men men... jakten får fortsette :)

Endret av Thumose
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...