Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vært sammen med kjæresten i 1. år. Hva kan vi finne på?


Anbefalte innlegg

Ja, har nå vært sammen med kjæresten 1 år snart.

Tenkte vi skulle gjøre noe litt annerledes enn det vi pleier å gjøre.

 

Mulighetene er ikke mange her vi bor. Det jeg har tenkt er å først ta hun med ut og spise og så dra på kanefart.

 

Men vil gjerne ha noen forslag :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Du sier det ikke er mange muligheter der dere bor, men dere har kanefart? Vel, da slår dere min by!! :)

Og så skriver du jo ikke noe om hva dere pleier å gjøre, så litt vannskelig å komme med tips.

Men hva med:

 

- Spillekveld. Kjøpe inn noen morsomme brettspill og lage en helaften?

- Kino. Men det regner jeg vel egentlig med at dere har gjort?

- Piknikk. Lag en flott piknikklunsj, ta med dere pledd og dra ut i naturen og bare sløv dere gjennom en hel dag.

- Kjøreturer. Sett dere i bilen med en lydbok eller god musikk, kjør litt på måfå før dere til slutt finner en restaurant i en eller annen naboby dere ikke har vært på før og bestill en god middag.

 

 

Det var det jeg kom på i farta gitt... :)

Lenke til kommentar

Selv har jeg masse erfaring med både svenskekysten (vestkysten) og Danmark. Veldig flott begge steder! Får dere først lov til å krysse landets grenser, vil jeg anbefalle Danmark! Er nok mer å finne på der for dere, korte distanser mellom de store byene og gode transportmuligheter. På vestkysten av Sverige har man Gøteborg som eneste store by.

 

En mulighet er jo selvsagt å komme seg til Gøteborg og deretter ta fergen til Frederikshavn (ikke langt over der, tar vel to timer eller noe. Rekker å spise litt og sitte litt ute på dekk også er du Frederikshavn) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...