Jump to content
Sign in to follow this  
Brad

Vært sammen med kjæresten i 1. år. Hva kan vi finne på?

Recommended Posts

Ja, har nå vært sammen med kjæresten 1 år snart.

Tenkte vi skulle gjøre noe litt annerledes enn det vi pleier å gjøre.

Mulighetene er ikke mange her vi bor. Det jeg har tenkt er å først ta hun med ut og spise og så dra på kanefart.

Men vil gjerne ha noen forslag :)

Du sier det ikke er mange muligheter der dere bor, men dere har kanefart? Vel, da slår dere min by!! :)

Og så skriver du jo ikke noe om hva dere pleier å gjøre, så litt vannskelig å komme med tips.

Men hva med:

- Spillekveld. Kjøpe inn noen morsomme brettspill og lage en helaften?

- Kino. Men det regner jeg vel egentlig med at dere har gjort?

- Piknikk. Lag en flott piknikklunsj, ta med dere pledd og dra ut i naturen og bare sløv dere gjennom en hel dag.

- Kjøreturer. Sett dere i bilen med en lydbok eller god musikk, kjør litt på måfå før dere til slutt finner en restaurant i en eller annen naboby dere ikke har vært på før og bestill en god middag.

Det var det jeg kom på i farta gitt... :)

Ja, har tenkt på det. Må ta hun med på en sommerferie. Vi er 17 år, så tviler på vi får lov til å dra så langt. Kanskje til Danmark eller noe. Noen forslag?

Er faktisk mange fine steder på den svenske vestkysten. Billig å komme seg dit og billig å bo/oppholde seg. :)

Selv har jeg masse erfaring med både svenskekysten (vestkysten) og Danmark. Veldig flott begge steder! Får dere først lov til å krysse landets grenser, vil jeg anbefalle Danmark! Er nok mer å finne på der for dere, korte distanser mellom de store byene og gode transportmuligheter. På vestkysten av Sverige har man Gøteborg som eneste store by.

En mulighet er jo selvsagt å komme seg til Gøteborg og deretter ta fergen til Frederikshavn (ikke langt over der, tar vel to timer eller noe. Rekker å spise litt og sitte litt ute på dekk også er du Frederikshavn) :)