Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Håpløst forelseket i bestevenninnen, hva gjør jeg?


Gjest håpløs

Anbefalte innlegg

Gjest håpløs

Så her er greia, jeg går i klasse med ei jente som jeg deler alt med, og vi prater sammen om alt fra musikk til seriøse problemer.

Men ingen problemer virket alvorlige etter at jeg falt for ho, og tro meg, det ødelegger meg. :ermm:

 

Ho har jo drevet på med noen forskjellige etter at jeg ble kjent med ho for 8 måneder siden, og det samme har jeg, men jeg har alltid vært småforelsket i ho, men det har bare utviklet seg til det punket der jeg nermest elsker ho. For jeg har aldri møtt noen som er likere meg i personligheten, eller har en så fantastisk personlighet generelt, og jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre lengre. :ermm:

 

For her kommer klisjeen; ho er dritfin. Ho er lett den fineste i klassa, og blandt de fineste på årstrinnet. :blush:

Uten å få det til å virke som om jeg har sjukt lav selvtillitt kan jeg si at jeg ikke er dritstygg, men er langt fra noen hunk, og langt unna folk ho vanligvis driver med.

 

Og uten å gå inn på personlige problemer, kan jeg si at ho hjelper meg utrolig mye, og jeg kan ikke miste ho som venn for noe som helst.

Så hva gjør jeg? prøver å flørte, glemmer det? (utrolig vanskelig, ettersom jeg hadde falt for personligheten hennes selv om ho var født med 10hakk dårligere utseende)

 

Noen som har noen råd, eller bare kan gi meg litt perspektiv på ting? for jeg blir virkelig ødelagt av det her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt. Var forelska en gang. Det ødela meg.

 

Hvis jeg kunne vært der en gang til. Så ville jeg gjort noe. Istedet for å gå å dvelle på det alt for lenge. Litt lik situasjon, venninne, etc.etc. Alt det bullshitet. Følelser. Overanalysering.

 

Begynn å tren noe. Fysisk aktivitet så du får ut endorfiner (lykkemiddel kroppen produserer)

Lenke til kommentar
Gjest samme

Hei!

 

Har vært i en veldig lignende situasjon den siste perioden. Mitt råd er å ignorere henne. Trenger nødvendigvis ikke å stenge henne ut av livet ditt for godt og alltid (ettersom det vil være vanskelig siden hun går i klassen din) men kutt ned litt på kafebesøk og facebook samtaler ;). Du mister det forholdet, men etter en lang periode tenker jeg hverdagen blir litt enklere.

Ettersom du har såpass sterke følelser for henne kan du tenke den knusende følelsen neste gang hun holder på med en annen.

 

Ellers er det alltid mulig å fortsette som før, siden gode venner vokser ikke på trær. :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...