Gå til innhold

Grunner til at byggeleder firma trenger en Macbook Pro


Anbefalte innlegg

Pappa har et eget byggelederfirma, og "firma" skal gå til innkjøp av en Mac. Problemet er at firmaet har allerede en historie med mange Pc-kjøp (3stk bare siste to årene), men ingen Mac. Jeg trenger argumenter for at et byggeleder firma trenger en mac istedenfor en Pc, som holder til spørsmål fra revisoren.

 

Hva gjør firmaet:

En byggeleder har som ansvar å sjekke byggeplasser sånn at ting foregår på riktig måte. Han kommer innom byggeplassen 1-5 ganger i uka og går en runde på byggeplassen før han leder et møte. Han tar masse bilder på byggeplassene (ingen redigering) og han sender kanskje 30 mailer om dagen.

 

Som dere kanskje har skjønt er det jeg som skal bruke denne macen, men det vet ikke revisor. Jeg har skal ha meg mac fordi det er bedre til Adobe programmer osv.. som er hva jeg driver og utdanner meg til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Revisor kommer ikke til å spørre hva Mac'n brukes til.

 

Nå vet ikke jeg hvem du er som kommer med en sånn påstand, mye mulig at du har rett. Men pappa kjøpte en gang videokamera, TV og DVD-spiller på firma, da ble det spørsmål om hva det ble brukt til ihvertfall.

 

Jeg studerer revisjon. Men, nå er det litt forskjell på en PC og videokamera, TV og DVD-spiller.......

Lenke til kommentar

Svindler!

 

Denne tråden handler om "hvordan slippe betale moms på noe som er momspliktig".

Utrolig at det er så mange som kommer med tips til hvordan de skal få til dette. Skjønner dere ikke at dette er ulovlig og at det faktisk er dere (staten) som snytes for penger her.

 

Jeg rapporterer dette.

Lenke til kommentar

Svindler!

 

Denne tråden handler om "hvordan slippe betale moms på noe som er momspliktig".

Utrolig at det er så mange som kommer med tips til hvordan de skal få til dette. Skjønner dere ikke at dette er ulovlig og at det faktisk er dere (staten) som snytes for penger her.

 

Jeg rapporterer dette.

 

 

oh u

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...