Gå til innhold

Skal ha data, men kor?


Anbefalte innlegg

Familien min og eg skal kjøpe oss ny data, men det er eit problem!

Eg vil kjøpe på internett og bygge daten sjølv, men da seier faren at visst

noke blir øydelagt så er det bedre å ha kjøpt data i område vi bur i, det eg vil fram til er kva slags argument eg skal komme med for å få han til å kjøpe på internett.

KOM MED GODE ARGUMENT!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Billegere på webshop

2. Frakta er ikke no, problem den. Det er somregel godt pakka.

3. Å sende ting tilbake er ikke så mye styr, frakta blir dekt av firmaet du har kjøpt det fra.

4. Alle de store webshopene har veldig god service, komplett psdata, osv.

5. Du kan selv bestemme de ulike dele på en enkel måte.

6. Du får alt hjem på døra.

Lenke til kommentar

Er det stor risiko for at tinga kan bli øydelagt under frakta?

 

Nei, med mindre du pakker helt elendig, da :lol:

 

Nettbutikker er billigere, god service, har stort utvalg, fikser ofte produkter raskere enn vanlige butikker (min egen erfaring) og handler man fra annerkjente webutikker, feks kompett.no, psdata.no m.f. så er man veldig trygg. Mye tryggere enn en liten lokal sjappe.

 

Web er toppen. To ulemper er porto + at man må vente et par dager før man får produktet.

Lenke til kommentar

Er det stor risiko for at tinga kan bli øydelagt under frakta?

 

Nei, med mindre du pakker helt elendig, da :lol:

 

Nettbutikker er billigere, god service, har stort utvalg, fikser ofte produkter raskere enn vanlige butikker (min egen erfaring) og handler man fra annerkjente webutikker, feks kompett.no, psdata.no m.f. så er man veldig trygg. Mye tryggere enn en liten lokal sjappe.

 

Web er toppen. To ulemper er porto + at man må vente et par dager før man får produktet.

 

kunne ikke bli mer enig... :yes::yes: webshop r0x0rs, kjøper aldri i vanlig butikk lenger... :woot:

Lenke til kommentar
Familien min og eg skal kjøpe oss ny data, men det er eit problem!

Eg vil kjøpe på internett og bygge daten sjølv, men da seier faren at visst

noke blir øydelagt så er det bedre å ha kjøpt data i område vi bur i, det eg vil fram til er kva slags argument eg skal komme med for å få han til å kjøpe på internett.

KOM MED GODE ARGUMENT!

 

Ka i svarte har det her med overklokking å gjør? Du og familien ska kjøp dokker en ny data. :roll: Du nevne ikkje med eit ord overklokking. Etter overskrifta å døm, lure du på kor data'n ska stå? Ka e galt med den her?

http://forum.hardware.no/viewforum.php?f=94 :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...