Gå til innhold

Noen her som har prøvd Half life 2 e3 leaken enda?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://forum.gamer.no/retningslinjer.php

 

§6

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det omfatter også informasjon om bruk av diverse modchips og lignende for konsoller. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned spesifikk musikk, film, programvare etc. fra filesharing-hubber, videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du spesifisert warez" er ikke tillatt.
Lenke til kommentar
J£/l@ git Snabben ler av deg N00b azza  :lol:  :lol:

 

Ser at pre pubertet tendensene sitter igjen noen steder her,

hvis du leser reglene så ser du fint at det står "kan lede til piratvirksomhet" noe som dette kan.

 

Den kan friste folk, den informerer om at det finnes en leak.

Noe jeg vil se på som brud, men det får være opp til moderatorene.

 

Edit:

Husker bla. en av Unreal 2 trådene ble stengt på samme grunnlag,

Der spurte folk om hva de syntes, om den, folk svarte, tråden ble stengt.

Lenke til kommentar
J£/l@ git Snabben ler av deg N00b azza  :lol:  :lol:

 

Jah, her var vi kjempesaklige! Også så kult da, å bruke 1337-skrift! Det viser at du er mye kulere og flinkere på PC-ting enn andre oss andre.

 

 

hvis du leser reglene så ser du fint at det står "kan lede til piratvirksomhet" noe som dette kan.

 

Den kan friste folk, den informerer om at det finnes en leak.

Noe jeg vil se på som brud, men det får være opp til moderatorene.

 

Det er jævlig mye som kan "lede til piratvirksomhet"...skal man sensurere alt det?

Lenke til kommentar

FFX bør ta dette som en advarsel. Slike svar er bare vissvass og fullstendig bortkastet å komme med.

 

Videre så liker jeg personlig absolutt ikke slike poster. En leak er en leak og det er ingen grunn til å spørre hva folk syns om noe som offisielt ikke finnes enda. Jeg stengte en tråd (mulig flere) når det var Unreal det var snakk om tidligere. Jeg velger å ikke stenge denne nå, men jeg kommer til å følge med hva som skjer videre.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...